Advertenties

algemeen (professionele) fotografie topic - deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:15:51

Vorige topic - Volgende topic

Colin

Gister ook mijn eerste stap gezet naar betere foto's:

Canon Eos 650D 18-135 STM

Vandaag uiteraard even wat geprobeerd:

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Helaas doet de eerste het niet Colin. Maar de rest ziet er goed uit.  !-!

Colin

Edwin Postma

leuke plaatjes colin.
Maar ben je nu al 50?
Je lijkt veel jonger 8)7
Truckertje

Colin

Rogier

Ik heb gister een circulair polarisatie filter besteld, hopelijk krijg ik deze morgen binnen en kan ik meteen aan de slag :P, onder tussen heb ik van me opa een goeie stevige camera steun gekregen, hij heeft deze al 17 jaar in zijn bezit en pas 1 x gebruikt !-!

Dennis Postma

Rogier

Dat denk ik ook niet :P ik wilde deze filter al een lange tijd bestellen, alleen nooit echt gedaan. Gister was ik wat plaatjes aan het schieten en toen zag ik dat ik de filter toch maar met spoed moest gaan kopen :D ik zie meer schittering van het water dan een boot die ik wilde fotograveren :P

Dennis Postma

Ook wanneer je je auto op de foto zet zul je het verschil zien.  Y

Benjamin Renon

Alleen kunnen je foto's dan wat donkerder worden als je geen goede sluiterrijd pakt. Maar het effect dat je ermee bereikt is echt super.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Volgens de stuk "verkoop"tekst wat erbij stond moet het geen verschil uit maken, de camera blijft het zelfde reageren alleen met een betere kwaliteit, ik wacht het wel af, en anders moet ik de handleiding van de camera er even bij pakken :P

Benjamin Renon

Bij mij moet ik en/of het diafragma en/of sluitertijd aanpassen om dezelfde foto's te maken zonder filter. Ach gewoon experimenteren en je merkt het snel genoeg.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Wordt denk toch even de handleiding erbij pakken :D ik weet dat ik met de sluitertijd kan klooien maar waar dat weet ik nog niet hahaha

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op  2 oktober 2012, 15:12:07
Volgens de stuk "verkoop"tekst wat erbij stond moet het geen verschil uit maken, de camera blijft het zelfde reageren alleen met een betere kwaliteit, ik wacht het wel af, en anders moet ik de handleiding van de camera er even bij pakken :P

Zie het als je zonnebril. Als je die opzet word het ook iets donkerder.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev