Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

nouw ben nu 4 uur veder en heb hem al uitgespeeld 8)7 ma vind wel dikke game _o_ zeker de moeite waard als je der van houd ;) en online blijft altijd leuk :)

ErikVr

Online is bagger. Geen dedicated servers, P2P multiplayer (what the f***!), geen zichtbare connectie statistics.
En de SP uitgespeeld na 4 uurtjes??? Belachelijk!

Ik zeg, terugbrengen...
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ForzaMollie

vind 4 uurtjes ook wel erg weinig :S

ErikVr

CoD op de PC koop je eigenlijk voor de multiplayer optie. Ik heb CoD4 voor de PC en heb de singleplayer nog nooit aangeraakt.
De PC heeft CoD groot gemaakt en nou ze de aanhang niet meer nodig hebben gaan ze middelmatige console games maken met P2P multiplayer. PC gamers pikken dit niet terwijl console gamers niet beter weten. Een kwartier wachten op een middelmatig potje online shooten is op de console heel normaal, PC gamers weten wel beter en accepteren dat niet.

Conslusie: Ik blijf lekker online knallen in CoD4 en koop de nieuwe als ze besluiten alsnog dedicated servers vrij te geven.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

Oke ik moet mijn kritische woorden gedeeltelijk terugnemen.
De SP is wel impressive voor zolang hij duurt. Heb zojuist de eerste missie gespeeld (in een hummer door smalle straten achter een minigun ;)) op 1920x1200 met alles vol open en 5.1 surround geluid is ie best indrukwekkend. Mijn PC'tje had het er zwaar mee maar kon toch nog constant 60fps tevoorschijn toveren.

Ik ga hem kopen zodra er dedicated servers zijn. Een dat zie ik binnen niet al te lange tijd gebeuren, P2P matchmaking werkt gewoon niet.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

lúk

ieder zijn mening daarin uiteraat ;) ik vind de game wel vet en zekker goeie opvolger :)
en cod staat er om bekend dat je der snel door heen wandelt. en geen dagen bezig bent met spelen ;)
maar online vind ik hem zeker dik.vind aleen dat ze het nu via steam doen wel ruk  :0

ErikVr

Dat P2P multiplayer technisch gezien gewoon niet werkt is een feit en geen mening :P
Niet iedereen is een Ferrari gewend, dat is het probleem. Als je alleen maar een 10 jaar oude suzuki alto gewend kent zal je niet snel klagen ;)

Nee ik wil gewoon kunnen schieten in een gecontroleerde omgeving die voor iedereen gelijk is. Ik wil cheaters kunnen bannen. Ik wil mods maken/spelen. Ik wil connectie statistics kunnen zien. Ik wil ongestoord door kunnen spelen als een speler het spel verlaat. Ik wil met m'n eigen groepje kunnen spelen. Ik wil ZELF bepalen tegen wie ik speel.
Dat is wat PC gamers gewend zijn.
Zonder dedicated servers kan dat allemaal niet.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

ErikVr

#82
Daar som je precies op waar consoles goed in zijn :)
Zet het ding aan, klik op start, nodig je vrienden uit en knallen maar. Wat maakt het nou uit of je kogels 200 miliseconden later aankomen.

Ik heb het over PC games zoals CoD4, Quake, Counter strike, etc. Games waar hele competities in worden gehouden en waar elke miliseconde telt. Daar heb je gewoon dedicated servers voor nodig.

Net nog een paar missies Modern Warfare 2 gespeeld. Mooi man dat knallen in die amerikaanse buitenwijken :D

Quake Live is trouwens een van mijn favoriete bezigheden!
http://www.youtube.com/watch?v=kokkNrp5r8I

Als je na 10 minuten spelen helemaal duizelig bent weet je dat het een intense game is :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

cabriolet

heb de call of duty modern warfare 2 gekocht voor op de ps3

wereld spel en ook allen online knallen

ErikVr

De enige goede Battlefield (imho) was Battlefield 1942 met de Desert Combat mod!! :D Geweldig!
Ik heb MW2 SP nu uitgespeeld, in 2x spelen. Belachelijk goed maar belachelijk kort... Aan het einde van het verhaal kan je al afleiden dat er binnenkort een uitbreiding gaat komen. Dan kunnen ze lekker dubbel cachen bij Activi$ion. 2x betalen terwijl het eigenlijk één game had moeten zijn.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

lúk

nou die bf vond ik maar bagger :x ik heb jaren bf 2 gespeeld echt dikke game  !-! maar nu is cod echt me nummer 1  ;) die lui van ea maken geen bf meer voor de pc ??? duzja dan moet je wat anders tog ;)

ErikVr

Ik vind de mw/mw2 engine veel beter. Betere animaties, texture filtering, patricles, en nog heel goed scalable ook nog.

(werk in m'n vrij tijd als game designer voor diverse mods, vooral o pde unreal engines)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

lúk

wtffff :P  daz nie verkeerd zo wil ik wel een keer cod spelen >:D

Rogier

net even mw 2 gehaald voor de xbox 360
zelf game ik op een samsung lcd 26" op hdmi is ook ontzettend mooi en heb hem aan gesloten aan me stereo en daar zitten weer 2 subwoofers aan verbonden :P
wanneer er niemand thuis is gaat het er hard op hahahaha

Marius.

Vant weekend Arkham Asylum uitgespeeld, geniaal spel! ^^
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev