Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Als jullie zo into race games zijn (doh :P) zou ik in plaats van de kinderlijke zooi van NFS (no offense :P) op Forza overstappen, dat is pas geniaal mooi!!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

djo231

#46
Nee dat is weer niet mijn spel, ik hou het lekker bij de NFS's ben al helemaal into het tuning dankzij The Fast and The Furious en toen kwam NFS en ja ik werd helemaal gek  :9~ dus ik hou het lekker bij de NFS serie's  !-! Dus ik ben blij met deze ''kinderlijke zooi'' :P was al sinds me 11e helemaal gek van uitbouwen en eindelijk heb ik het op me oprit staan  _o_

Edwin Postma

en bovendien heb ik een ps3 en forza is Xbox game he, nfs vind ik altijd wel erg gaaf. gameplay is altijd wel leuk maar nu de graphics ook beter zijn. toppertje !-!
Truckertje

Stefan

Ik heb mezelf maar eens verwend en afgelopen zaterdag een nieuwe pc cadeau gedaan.. Y !-! :9~
Maat van mij heeft meteen ook NFS Shift gedownload, dus binnenkort zit ik iedere avond te racen..  8)7
Ik heb het spel nog niet zo lang gespeeld (alleen even snel gekeken) en het ziet er idd echt zeer blits uit allemaal Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

Wat mijn "probleem" met NFS is, de eerste paar waren goed, en daarna werd het uitgemolken.
Vind juist het mooie aan Forza dat het "echte" tuning is, je kan zoveel afstellen en veranderen.
Mjah uiteraard iedereen zijn mening, bedoelde natuurlijk niks persoonlijks met die post(voordat we weer problemen krijgen zoals in 1 van mijn eerste posts die verkeerd werd opgevat)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Ieder zijn mening en smaak he.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

paikey


djo231

Ja ik heb mezelf nooit echt verdiept in de race wereld buiten NFS misschien moet ik dat toch maar eens doen, behalve heb ik ook GRID gespeeld en vond dit ook een mooie game voor eventjes dan eej :P

paikey

grid is idd ook een super game !-!
speel het vooral on-line (pc)

djo231

Ja ik kan niet on-line vind dat eigenlijk wel jammer, want on-line is veel vetter als je alleen maar tegen de comp kan racen

Marius.

Grid is even leuk, maar word wel vervelend vind ik persoonlijk.
Maar race gaming is niet alles dat ik doe, voor alle 360ers onder ons trouwens, voeg me is toe als je het leuk vind: MJTheOne.
Speel ook veel platform, adventure, FPS, eigenlijk zo'n beetje alles wel :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Benjamin Renon

Vandaag heb ik DJ Hero ontvangen. Het is heel wat anders dan met een gitaartje pielen. Eerste indruk is dat het een lachen game is met een aantal leuke mixen van erg bekende platen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ErikVr

#57
Als je wil racen moet je TOCA spelen.
Stuurtje erbij, multiplayer en gaan maar! Niks van die simpele forza en need for speed games :) 'echte' simulatie.

En voor de FPS'ers hier:
Modern Warfare 2 is verkloot door activision. Geen dedicated servers = PC dood als FPS platform. Zelfs terwijl daar de COD roots liggen. BELACHELIJK!
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma

Heb sinds kort ook NFS shift. Nette game, maar het kan niet tippen aan GranTurismo. Maar ik vind het een hele goeie tussen oplossing zolang GranTurismo er nog niet is.

ErikVr

Gaat GT eigenlijk nog wel uitkomen? Ik heb die prologue een jaar (misschien zelfs 2 jaar?) geleden gekocht maar nog steeds geen volle versie :(
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev