Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Dennis jij bent grappig :D ik gebruik me 360 amper dus een ps3 zou helemaal stil staan :P

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op  6 augustus 2011, 15:25:51
Beetje bikkels ruilen vandaag hun X-box 360 in voor een PS3 om mee te kunnen doen.  8)7 :D
wie weet...ooit...in de toekomst..
Net zoals bij Rogier staat de 360 meer stil dan dat ie gebruikt wordt...en om dan ff 300€ oid op tafel te leggen voor een andere gamecomputer...klinkt niet logisch he ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heb van het weekend een leuke download gevonden voor: NFS underground 2


!-! :9~

De velgen die er onder zitten lijken op die van mij, het zij wel dat ze zwart zijn.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

CiteerMisschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-Tim
-Edwin (Edje)

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.

We zitten dus op 3 man, ik had op iets meer gehoopt, maar goed je moet ergens beginnen. Ik stel voor vrijdag 19.30 uur een race te gaan doen. Mee eens?

Danillio


Tim

@Dennis akkoord.

Auto (Megane 2 RS) mag maximaal getuned en vrije bandenkeuze?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


E.tenBrinke

lijkt me een goed idee, zit momenteel nog in belgie maar ben er vrijdag avond bij als dit wedstrijdje door gaat.  dus Erwin ( E.tenbrinke ) is er ook
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm


Tim

Zal eens een megane aanschaffen;) die heb ik nog niet in de garage staan. De C30 T5 uiteraard wel;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Heb die van mij vanmiddag nog even aangepakt aangezien ik er nog bijna niet in gereden heb. Maar hij is er klaar voor en heeft de eer om er in Lamborghini geel door het leven te gaan. 8)7

Tim

5-deurs versie.... Kunnen de pasagiers ook makkelijk in- en uitstappen:)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ja de hond moet ook mee kunnen he.  :D

Tim

Zo groot is die hond van jullie toch niet? ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

da's meer een veredelde cavia... :D

Maargoed, ik ga een beetje off-topic... :x --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev