Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Citaat van: Dennis Postma op 27 juli 2011, 09:47:15
Gisteren heb ik voor het eerst eens online geracet met GT5 tegen mijn broertje (Edje). Dat ging best wel leuk ondanks dat ik van 'm verloor omdat hij een veel snellere auto had  8)7 :D.

nu moet je niet gaan liegen broer.

als jij met een gallardo raced en ik in een evo6 tomi makkinen edition is die van jou duidelijk sneller.
maar je kunt het gewoon niet :D
Truckertje

Dennis Postma

Ay, die ligt gevoelig. Schrijf je nou maar in voor de RMC GT5 race. Kom op mensen! Er zijn er nog wel meer die GranTurismo 5 in huis hebben?  ;)

CiteerMisschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: nd-photo.nl op 29 juli 2011, 00:22:40
@Shiftgear
Heb je net een invite gestuurd op PSN, nickname nerd2k3

Ehmmmm, Wat is PSN? Speel by the way op PC niet op Playstation!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Colin

Playstation Network als ik me niet vergis
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Klopt, PSN is PlayStation Network.  Y

nd-photo.nl

Invite voor nix dan haha :) Colin had het als eerste goed

Dennis Postma

Nog maar eens een oproepje:

CiteerMisschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.


Tim

Ik ben er ook wel voor in :)

Je kan het tunen toch enigszins beperken door een minimum gewicht, max vermogen en max prestatiepunten af te spreken?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Yep. Dat moet idd kunnen. Dus we kunnen daar wel wat grenzen aan stellen natuurlijk. Zet je naam er maar ff bij. Dan maken we er wel wat moois van. Wie volgt!

Tim

Misschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-Tim

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.



***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Edwin Postma

Citaat van: Tim op  6 augustus 2011, 13:39:10
Misschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-Tim

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.





Ik doe mee:

-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-Tim
-Edwin


scheelt dat ik al een 2 RS in de garage heb staan. (tot de max getuned)

als dennis anders een belletje doet als jullie zover zijn dan komt het wel goed ;)
Truckertje

Michel Veltman

beetje bikkels doen meteen de 24u van Le Mans (oid) ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Beetje bikkels ruilen vandaag hun X-box 360 in voor een PS3 om mee te kunnen doen.  8)7 :D

Edwin Postma

Truckertje

Tim

Citaat van: Dennis Postma op  6 augustus 2011, 15:25:51
Beetje bikkels ruilen vandaag hun X-box 360 in voor een PS3 om mee te kunnen doen.  8)7 :D
ROLF LOL :) :) :D :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev