Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rens

Nadat ik AC-Brotherhood uit heb, zal ik denk ik COD BO wel aanschaffen ja.
Ik koop alles bij de NEDGAME, een winkel in Amersfoort (inmiddels meerdere vestigingen) waar ze ook aan inruil doen.
Dus ik koop, wanneer er meerdere goeie games uitzijn, er toch maar eentje. De rest koop ik dan goedkoper zeg maar.

Dus straks weer lekker shooten, als vind ik de MOH ook wel goed. heb die ff op de pc gedaan om te kijken of het wat is.
Super Lineair maar wel gaaf tegen die taliban haha.

Doe jij ook geen racegames dan? Forza ofzo.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rogier

nee ik ben niet echt van de race games, vindt best saai :P

paikey

Paar weken terug een nieuwe pc aangeschaft en gemaakt:





En de game ware natuurlijk:

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Stefan

Met een verlicht toetsenbord nog wel... 8)7 Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zo, dit topic maar eens tot leven wekken.

Net bericht gehad dat m'n PS3 weer gerepareerd is. Dat word dan eindelijk Gran Turismo 5 spelen vanaf m'n playseat.  :9~ Eens zien of het dan wel lukt om Tim in te maken.  :D

®megane_cabrio®

niet voor het een of ander maar die gt5 vind ik echt een waardeloos spel...
ik had hele hoge verwachtingen van deze game maar vind de graphics toch niet zo spannend ( beetje nfs achtig )

ik zelf vind het gaaf om realistische spellen te spelen waar je echt mensen moet afschieten inplaats van monsters
en waar je lekker veel kan knallen ik houd ook niet ech van oplossen hier een sleutel zoeken daar een computer hacken

lekker los gaan niet na denken geluid hard en game maar...

helaas heb ik al vanaf dag een een ps3 maar deze heeft nog geen 100uur aan gestaan helaas.

grtz
theo

Erwin Haanen

heb sinds vanmorgen need for speed shift 2 ingeduwd,als je gran tourismo al bucht vind dan laat die maar links liggen dan.
megane 4 station 1200 gtline

®megane_cabrio®

die ik heb ik ook maar dat vind ik van het zelfde caliber....
daarom dat is mn punt iedereen roept over gt5 maar echt grapics verschil vind ik niet...
( en ja voor de vroeg wakkere onder ons :P ik heb een goede full hd tv met de juiste kabels)


nd-photo.nl

Ben zelf nu verslaafd aan Mortal Kombat (op de PS3), heerlijk dat oude gevoel weer terug! Daarnaast wacht ik met smart op Battlefield 3 (speel nog geregeld Bad Company 2).

Dennis Postma

Gezien de tijd dat we op GT5 hebben moeten wachten valt het misschien grafisch wat tegen. Maar als race liefhebber vind ik 'm verder zoals GT altijd geweest is gewoon de beste racesim die er is. Het is niet zo arcadeachtig. Gewoon racen zoals racen voor bedoeld is.  Y

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: nd-photo.nl op  2 juli 2011, 14:30:18
Ben zelf nu verslaafd aan Mortal Kombat (op de PS3), heerlijk dat oude gevoel weer terug! Daarnaast wacht ik met smart op Battlefield 3 (speel nog geregeld Bad Company 2).

Ik speel ook Badcompany 2! w8 ook af op Battlefield III

Mocht je mij toe willen voegen: Rataplan
Ik speel het vaak met mijn Broer trouwens, Via Skype hebben we verbinding dan! :p

Heb trouwens ook Crysis 2, Speelt ook gaaf!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Tim

Ik heb totaal niets met de games waarbij je een mannetje bent en zoveel mogelijk monsters of andere personages om zeep moet helpen ;) geef mij maar racegames. Vermaak me prima met GT5 en F1 2010 :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

#163
Gisteren heb ik voor het eerst eens online geracet met GT5 tegen mijn broertje (Edje). Dat ging best wel leuk ondanks dat ik van 'm verloor omdat hij een veel snellere auto had  8)7 :D.

Misschien is het een idee om een keer wat af te spreken om met een paar man van hier eens tegen elkaar te racen? Wanneer moeten we dan maar eens even bekijken. Maar misschien kunnen we vast een lijstje maken wie wel mee wil doen, zet achter je naam ook even welk circuit je voorkeur heeft:

Ik doe mee:


-Dennis (Nurburgring 24 hours circuit)
-

Het is dan misschien wel zo leuk om het een beetje eerlijk te houden. Als we allemaal zorgen dat we in GT5 een Megane 2 RS hebben dan hebben we allemaal dezelfde basis. Wat je daar aan doet qua tuning mag je helemaal zelf weten, dit is naar mijn weten ook niet uit te sluiten.

Lijkt me leuk, dus meld je aan.  !-!

nd-photo.nl

@Shiftgear
Heb je net een invite gestuurd op PSN, nickname nerd2k3

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev