Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sijm138 (jesse)

black ops is het zeker waard.
en zo als paikey zegt over dat joinen dat klopt dat gaat ff anders dan mij mw2 maar dat komt ook omdat het spel door een andere maker is gemaakt.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

nd-photo.nl

Misschien een lijstje maken met PS3 spelers? Ook handig voor Xbox spelers etc :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik heb van de week de Nieuwe NFS hot Persuit gekocht!
Grafisch ziet die er top uit!
de Gameplay is ook goed!
min punt vind ik dat je de auto's dit keer niet kan aanpassen!
ook een minpunt vindt ik is dat je niet zelf kan schakelen!

Wie heeft NFS Hot Persuit nog meer?

mocht je mij willen toevoegen: "SchiftGear21" is de Nickname!

Groeten

Erwin
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Eindelijk! Zojuist een SMS gehad dat GranTurismo 5 voor me klaar ligt. Ik had 'm al gereserveerd namelijk.  ;) Morgen voordat ik naar m'n werk ga maar even langs de game winkel.  o-)

Tim

GT5 voor de PS3 zal hier van de week dan ook wel binnenkomen ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


Tim

yup,sinds paar weekjes :-)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Laat me je account naam anders ff weten, dan kan ik je toevoegen. Dan kunnen we het misschien eens online tegen elkaar opnemen. (mag ook best via PM). :)

Edwin Postma

ook ik mag hem ophalen. morgen ogtend ff wekkertje zetten.
hoef pas om 11:45 te beginnen !-!
Truckertje

Dennis Postma

Verdorie. Heb ik gisteren eindelijk de playseat klaar gezet op zolder. Alles aangesloten. Begint het er naar uit te zien dat de PS3 de geest geeft. Hij doet alles behalve bleuray´s/PS 3 games pakken. Ik heb wel het idee dat het software matig is aangezien hij het soms wel en soms niet doet. CD´s pakt ie wel.  :huh: Heb al een snelle systeem herstel gedaan, wat even geholpen heeft maar het probleem keert weer terug. Nu dus een uitgebreide systeem herstel aan het doen die ongeveer 3 uur duurt.  :x :0 Afwachten maar weer.  ;(

En ik had me zo verheugd op een potje GT5 op de playseat.  8)7

Rogier

soms helpt even stof van de lens af blazen ook :P of misschien een cleaning disc ;) heb ik ook in me xdoos gestopt en pakt alles weer :)

Dennis Postma

Tja die heb ik niet in huis. Maar het is idd een van de opties om ook even te proberen. Maar waarom pakt ie dan wel gewone cd´s zonder problemen.  :?

Rens

Hierzo is er iemand druk bezig met Assassins Creed Brotherhood. Ikke  !-!
Nog meer mensen hier die dat doen. Ik speel dit op de X360.
Na ACII echt een deel dat je moet hebben!
Rens82 is de nick ;)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rogier

ik heb ook een xdoos 360 en speel alleen maar shooters op de 360 heb bijna de hele collectie van cod moet alleen de nieuwe nog ff halen, speel jij die ook rens ??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev