Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dangerous angel


Michel Veltman

Sinds 1 weekje is het spel F1 2010 te koop voor zowel PC/XBXO360 als PS3..
onder het motto LVT (Leuk Voor Thuis) een manier waarop je het spel zou kunnen spelen ;)



:D
* Michel Veltman speelt het spel nog met een controller...wegens gebrek aan een stuurtje  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Hij schakelt alleen niet zelf...?? :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

niet eens gemerkt....meer viel me de handschoenen op, gevalletje grens vervaging tussen werkelijkheid en een spelletje bij die jongen ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Leuk voor op zolder. ;)

Ik heb ´m nog niet in huis gehaald. Dit aangezien de PS3 binnenkort toch even in de doos verdwijnt voor de verhuizing. Maar ik ga ´m zeker in huis halen als ik er weer tijd voor heb.  !-!

Rogier

gister op tv de trailers van de nieuwe medal of honor gezien, wat een mooie game is dat zeg pff wordt nog twijfelen of eerst de nieuwe cod black ops of de nieuwe moh

paikey

ik heb cod black ops als gepreordert staan hoor  o-)
wel voor op de pc natuurlijk :P

Rogier


paikey

nikste neppert!
De echte gamer doet het op de pc jonge :P
Moet je wel een echte pc voor hebbe natuurlijke o-)

Rogier

xbox for life kerel hahahaha :P

paikey

Idd alleen niet voor shooters :P
Heb ook een xbox weet je nog ;)

Rogier

I know, ik speel zowel strategische spellen als shooters.
geen race spellen ben ik toch echt maar vanaf gestapt, niet mijn ding.

Benjamin Renon

Weet iemand of CoD Black-Ops het waard is om te spelen? Hoor van verschillende kanten dat MW2 toch beter was.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik heb de game zelf ook nog niet, hoor dat die game echt super vet is, alleen van iemand heb ik gehoord dat de graphics iets minder mooie is dan mw2.
maar het is wel een must have hoor ben

paikey

Ik ben er al vol aan bezig (pc natuurlijk :P) En ik vind het echt een gave game!
is wel heel anders al MW2 en de graphics zijn op de pc zeker een suk BETER als bij MW2!
Verder vind ik alleen het joine van een server verkeert aan gepakt dat hadde ze moeten laten!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev