Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

jha dat is ook weer waar,ik speel em vaker on-line met vriende dan is het ook al leuker ook :afro:

Rogier

hebben jullie de nieuwe xdoos 360 al gezien ?
en ik kan voorlopig niet meer online gamen me modem/router gooit me xdoos steeds van het net af moet hem nog een keer goed in laten stellen echt zo vervelend

Dennis Postma

Is er een nieuwe 360 dan? Om eerlijk te zijn verdiep ik me nooit zo heel erg in de 360 maar krijg meestal wel mee als er een nieuwe versie is.  :huh:

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op 23 juli 2010, 21:26:45
Zou die niet ergens in september uitkomen?  :huh:

Klopt dat is de planning idd...heb hem zelf in de pre-order staan bij bol.com Y

2clips ervan



- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

er is inderdaad een nieuwe versie van de 360 http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360-250GB/default.htm wifi ontvanger ingebouwt, 250 gig harddisk en kinecht (project natal) ready.
verder is deze sneller en nog stiller en glimmend zwart wat mij persoonlijk wel heel erg aanspreekt, ik zelf heb de elite (mat zwarte versie)


Dennis Postma

Ziet er netjes uit die 360.

Bij F1 2010 mis ik toch nog wel iets wat bij de vorige F1 game (die wel op de PS3 te krijgen was  :q) wel aanwezig was. Daar had je veel meer spray achter de auto´s op een natte baan en de stem op de boardradio was een stuk echter zoals je dat dus ook op tv hoort. deze klinkt meer als een tv commentator. Verder valt het me niet tegen.

Michel Veltman

dit zijn nog steeds beelden van een game ''in progress'' , tot op heden ziet het er gelikt uit en is al tijden geleden dat er een F1 game was ;)

desalniettemin zitten er nog wat schoonheidsfoutjes in die er hopelijk uitgehaald worden voor de release ergens in september !-!
Overigens deze game komt dacht ik gelijktijdig ook uit op de PS3 en PC
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Voor een game in ontwikkeling ziet het er idd niet slecht uit, hopelijk pakken ze die kleine dingetjes nog ff mee. Denk dat ik ´m tzt ook wel in huis haal.  Y

Benjamin Renon

Sinds gisteren heb ik weer een nieuwe arcade game  voor de X-Box: Limbo (Nee, heeft niets met limburgers te maken :D)

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Van het weekend mijn Xbox collectie uitgebreid met Singularity. 't is wel een leuke shooter met een beetje vage verhaallijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dangerous angel

ik lees dat er genoeg hier een xbox hebben. ik ben genoeg on-line te vinden op forza motorsport 3, ben daar echt verslaafd aan. ik doe meestal A600 expert.
meerdere die dit spelen?

paikey

ik speel dit zo nu en dan ook met viende op x-box live
Alleen wij gaan mar tot de R3 klasse omdat het daar boven niet meer leuk rijde is!
Heb je ook alle car packs al?

Dangerous angel

Citaat van: paikey op  7 augustus 2010, 13:28:32
ik speel dit zo nu en dan ook met viende op x-box live
Alleen wij gaan mar tot de R3 klasse omdat het daar boven niet meer leuk rijde is!
Heb je ook alle car packs al?

ik heb ze bijna allemaal. ik mis 1 car pack, R3 classe rij ik zelf ook graag in. ik doe meestal a600 expert omdat er daar nooit mensen tussen zitten die je van de baan af beuken. voeg me anders een keertje toe. ik stuur je een pm.

Rogier

vandaag ga ik voor het eerst red dead redemption spelen ik hoop dat ik het wat vindt, zo ja dan ga ik hem waarschijnlijk helemaal grijs spelen :P
en peter ik denk niet dat forza aan me lijsje wordt toegevoegt o-)

paikey


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev