Advertenties


Voetbal topic - deel 5

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:02:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

diekstra

Citaat van: Diekstra op 18 april 2009, 19:30:32
"KAN" ;) Ik heb er niks op tegen als AZ kampioen wordt, maar het mag van mij wel tegen ajax gebeuren. Ik ben het zat dat de kampioenswedstrijden altijd tegen vitesse worden gespeeld ;)

Dus vanavond gaat AZ gewoon met 1-2 van de mat af en mogen ze het volgende week nog eens proberen! :)


Haha en het werd 1-2 :D:D

Jammer voor AZ maar zoals ik al zei, volgende week of voor mijn part morgen beter ;)

Tim

Citaat van: Remko . op 18 april 2009, 23:52:25
Sorry Tim, dit noemen ze nu dus onderschatting :D

@Remko, we zijn blij dat we jullie nu een keertje hebben kunnen helpen :q

Ik zei toch netjes KAN! er waren er hier (=in alkmaar) genoeg die dachten dat ze er al waren (de bussen van connexxion reden zelfs al rond met de tekst "AZ Kampioen 2009")

En zoals ik volgens mij al in eerdere posts heb aangegeven, ik heb weinig met voetbal, ALS AZ kampioen wordt vind ik het leuk, als ze het niet worden jammer, maar ik zal er geen traan om laten :) heb alsnog een erg gezellige avond gehad in het centrum van Alkmaar :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Tim

Met dank aan PSV (die hebben met 6-2 van ajax gewonnen) is AZ toch dit weekend al kampioen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Remko LvB

Wat een afgang van Ajax, maar geheel terecht. Az gefeliciteerd.

Yayo

Schaam me nog steeds, wat een afgang gister...... AZ terecht kamioen  !-! en gelukkig niet in de Arena... Laten we hopen dat Ajax de tweede plek gaat halen om in ieder geval nog iets te maken na wederom een teleurstellend seizoen  :neen:
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Dirk Kuipers

Heerenveen en de beker, dat gaat goed samen! Volgend seizoen maar weer dan!!!  !-! !-!

Y Y Y Y Y Y

Sjors

Alleen volgend jaar allemaal de trein nemen Dirk want die bussen stonden mij mateloos in de weg :P

200 bussen geparkeerd op de weg die naar de bios gaat en dan nog eens 200 bussen die op de parkeerplaats bij de bios stonden!
Maar niet te spreken over het legerte MEérs.

Gefeliciteerd nog he :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Stefan

Nou, we zijn weer begonnen Y
Utrecht heeft iig matig gespeeld en lekker toch gewonnen... :q Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

Gelukkig is het voetbalseizoen weer begonnen. Kheb de meeste toernooien en oefenwedstrijden wel gezien maar de competitie is toch weer anders.

Ik ben naar veel dingen benieuwd. Zelf ben ik voor Feyenoord en heb (eigenlijk net als de vorige seizoenen) er weer alle vertrouwen in dat we kampioen worden. Er staat echt een goed team met een goede trainer. Gelukkig is Ron Vlaar weer terug. Want verdedigend staat het dan beter. Daarnaast is er een schitterend middenveld(ook met het oog op de toekomst). En in de aanval is Feyenoord ook beter geworden met Cisse. Ongelooflijk snelle vent is dat. Probleem is de keeperspositie. Maar zoals ik Darley afgelopen week zag spelen de eerste helft, maak ik me daar ook geen zorgen over.

Degradatie zit er denk ik rechtstreeks in voor RKC waalwijk. Roda gaat het ook zwaar krijgen. Terwijl ik denk dat VVV nog gaat verbazen(geen europees voetbal oid maar wel relatief makkelijk in de competitie blijven)

Utrecht heeft zich zeer goed versterkt. En ik vind Du Chatinier echt een ontzettend goede, mooie trainer. Dus verwacht dat Utrecht "makkelijk" het linker rijtje haalt.

Stefan

Dat verwachten ze ieder jaar, maar het is ieder jaar maar net aan in het linkerrijtje met Utrecht... l-
(op wat positievere uitschieters na dan..)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Laurens Klein

ja, maar dit jaar hebben ze zich echt goed versterkt. Die spits van Vitesse kan best wel ver komen en aardig wat scoren

Stefan

Laten we het hopen ja... :) !-!
We zullen zien
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

tsjonge jonge jonge.. H'veen begint weer zoals altijd, helemaal k*t...

Stefan

Het zal wel weer goed komen met Heerenveen Dirk.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Ik weet 't niet..
Ze zullen nooit beter worden met verdedigers als Dinsdag en Breuer...
En ook de keeper is niet top.. In plaats van eens een goede keeper halen zitten ze nu al jaren te prutsen met die belgen..  :)
Zelfs in Nederland zijn er genoeg.. Een leuke Nederlandse keeper bijvoorbeeld.
Vorm, of Veldhuizen.. Ik bedoel, waarom niet?

Komt vast wel weer goed, maar een keer meespelen om de titel lukt je zo natuurlijk nooit.. Na 2 wedstrijden lopen ze alweer achter de feiten aan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev