Advertenties


Voetbal topic - deel 5

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:02:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

En hier kunnen verhalen over al het voetbal vertier weer kwijt

Yayo

Zo zie ja maar weer dat psv toch de belangrijkste persoon (Gomes) van de afgelopen kampioenschappen mist  --
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Tim

Dan het vandaag 0-0 gebleven, want ze zijn volgens mij geen één keer gevaarlijk geweest.
Het kan ook gewoon niet draaien. Kijk bijvoorbeeld naar AZ dat team is niet heel veel gewijzigd t.o.v. jaar alleen toen stonden ze in het rechterrijtje en nu staan ze in de top van de competitie.

Maar ook in de buitenlandse competities zijn er leuke dingen gaande (volgens teletekst). ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

hup hup! Niet een heel zware loting voor Heerenveen! :)
Op naar de kuip!!! :P
Zal die Solied het dan toch flikken? :)

Laurens Klein

hebben ze idd geluk bij. Al hoop ik dat die Platje vaker van zulke goals maakt. Heerlijk geraakt. Is dat trouwens ook niet die speler die twee keer op rij een hands-goal maakte?

Pech voor NAC zeg...voor het 7e jaar achter elkaar de halve finale uit spelen.

Dirk Kuipers

Ja, niet echt lekker voor nac inderdaad. Zag die kerel balen bij de loting...

Marc Brouwer

Als je de beker wilt winnen, moet je van iedereen winnen dus ook van Twente in weer een uitwedstrijd  >:(

Het zou en leuke finale zijn, Heerenveen - Nac Y

"We Shall Not Be Moved"

Dirk Kuipers

Ja, dat zou het zeker!
Vond NAC gister niet slecht spelen hoor, maar heb toch liever nac dan twente als tegenstander (gezien de mat partij van Twente tegen h'veen).

Toch ook goed van Volendam hoor, staan toch maar even in de halve finale en niet de minste tegenstanders gehad.. Maargoed, nu ist afgelopen natuurlijk. :P

Jurgen

Mijn cluppie eindelijk weer eens gewonnen na de winterstop  !-!

Dirk Kuipers

uuhm, dat moet dan willem 2 zijn? :)

Jurgen

U gaat door voor de magnetron ;)

Tim

Dit topic maar eens onder het stof vandaan halen :)
Vanavond kan AZ voor de 2e keer in de clubhistorie landskampioen worden :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

diekstra

"KAN" ;) Ik heb er niks op tegen als AZ kampioen wordt, maar het mag van mij wel tegen ajax gebeuren. Ik ben het zat dat de kampioenswedstrijden altijd tegen vitesse worden gespeeld ;)

Dus vanavond gaat AZ gewoon met 1-2 van de mat af en mogen ze het volgende week nog eens proberen! :)

Stefan

Laten we hopen dat AZ kampioen word.
Hebben we dat maar gehad en weten we zeker dat Ajax het iig NIET is geworden........ --
Dat vind ik dan weer het meest interessante ervan.. :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remko LvB

Jammer AZ.. :D

Sorry, maar kan het toch echt niet laten, maar 1 punt nodig en dan nog niet halen. Ajax moet nog wel winnen hoor van Psv morgen, maar dan wordt het volgende week een aparte pot uit bij Ajax.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev