Advertenties


Voetbal topic - deel 5

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:02:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

#151
Arrivederci bumperLIPPI --

Maandag a.s. om 16.00 uur tegen SLOWAKIJE l- 8)7 !-! Y Y Y

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

en dinsdag zijn de mannen weer thuis

Rogier

dinsdag gaan wij helemaal niet na huis :P

Fubar (Marcel)

#154
'nog lange niet nog lange niet, we gaan nog niet naar huis, want Slowakije geeft niet thuis' :D

Goed voorbeeld van Van Persie voorzien van commentaar door Najib Amhali :D

(NB: geen rooie kruisjes maar bewegende sterretjes?)


Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rick Santbergen

Amaai blinde grensrechter bij Engeland-Duitsland
Dat had een totaal andere wedstijd geworden, als die gewoon geteld was.

Rebecca Fontijn

nog een paar uur en dan zullen we zien of dat nederland oranje blijft kleuren of dat ik mn vlaggetjes er af moet trekken

Fubar (Marcel)

Alvast netjes afscheid Y nemen, mochten we tegen de Slowaken er uit vliegen....... >:(

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rebecca Fontijn

ik hou wijselijk mn mond

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Rick Santbergen

Zou hij het lef hebben Elia boven Kuijt te kiezen?

Stefan

Denk het niet... :neen:
Kuyt moet je er natuurlijk nooit uithalen..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

#162
Citaat van: Stefan op  2 juli 2010, 10:02:03
Denk het niet... :neen:
Kuyt moet je er natuurlijk nooit uithalen..

Kuyt moet je er nooit inzetten! Manneke werkt hard hoor, maar is geen linksbuiten.
Daarnaast gaat hhij mee terug verdedigigen, en tegen Brazilië met opkomende backs, moet je dit niet doen.
Zodat je in de omschakeling snel kan spelen en voordeel heb.

Fubar (Marcel)

Ja, maar Kuyt als linksbuiten? Laat 'ie zich dan maar helemaal 'leeg' spelen, geldt evenzeer voor Van Persie. Kunnen ze zich (na bijv. een uur) laten vervangen door frisse krachten als de superbehendige Elia resp. de kopsterke Huntelaar. Kunnen we (alsnog) laten zien hoe SAMBA-voetbal ook alweer was . 'houthakker' Lucio en cs. worden achterin dan helemaal gek van die gasten.  

Probleem blijft de centrale vedediging bij Oranje met Van Bommel en De Jong als vooruitgeschoven 'controlerende middenvelders'. Ze vormen nl. geen blok met Mathijsen en Heitinga, indien er balverlies wordt geleden. (uitstekend voorbeeld was de enorme kans van Vittek).
En gezien de staat van het veld zal van 'zaalvoetbal' geen sprake zijn. Het zal heel spannend worden  

En wie weet......  
http://img31.imageshack.us/i/oranjeboven335.jpg/
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: Fubar op  2 juli 2010, 12:21:01Probleem blijft de centrale vedediging bij Oranje met Van Bommel en De Jong als vooruitgeschoven 'controlerende middenvelders'. Ze vormen nl. geen blok met Mathijsen en Heitinga, indien er balverlies wordt geleden. (uitstekend voorbeeld was de enorme kans van Vittek).
En gezien de staat van het veld zal van 'zaalvoetbal' geen sprake zijn. Het zal heel spannend worden
Zie ook de eerste helft......... l-
Citaat van: Fubar op  2 juli 2010, 12:21:01
Ja, maar Kuyt als linksbuiten? Laat 'ie zich dan maar helemaal 'leeg' spelen, geldt evenzeer voor Van Persie. Kunnen ze zich (na bijv. een uur) laten vervangen door frisse krachten als de superbehendige Elia resp. de kopsterke Huntelaar. Kunnen we (alsnog) laten zien hoe SAMBA-voetbal ook alweer was . 'Houthakker' Lucio en cs. worden achterin dan helemaal gek van die gasten
Y -- 
   
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev