Advertenties


Een andere auto......... deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

We gaan gewoon voor een volledig symphatisanten podium  8)7

matthew

Citaat van: Nils op  5 december 2008, 17:49:50
Citaat van: matthew op  4 december 2008, 23:55:08
dan denk ik al dat ik het weet     n...

Heel goed geraden Matthew  !-!

Ik ben sinds afgelopen woensdag de eigenaar van een Fiat Stilo. Zoals sommige van jullie misschien wisten, kwamen er een aantal dure reparaties aan en heb zodoende moeten besluiten (met pijn in het hart) om de Megané eruit te doen.

Foto's gaan nog volgen, sowieso is ie op de Nieuwjaarsmeeting in het echt te aanschouwen.

Natuurlijk blijf ik de club trouw en blijf volgend jaar ook gewoon lid (tenminste als ik door de sympathisanten commissie mag komen :q)

Nog even foto's posten van je nieuwe ride Niels.
Helaas dat de meg het veld heeft moeten ruimen.

rs50jochem

Ja, ik ben ook errug benieuwd Niels..!!!!

Jeroen

Vandaag de auto verlaagd, voor en achter 30mm.






Niet al te laag dus en het rijdt fantastisch.
Heb weer meer gevoel tijdens het rijden en het hupje aan de achterkant bij een drempel is weg.  ;)

De bedoeling was dat er ook nog spoorverbreders op zouden komen maar die paste niet.

Paul

Ziet er mooi uit Jeroen, maar ik hoorde een tijdje terug iemand zeggen dat hij helemaal niks meer ging doen met verlagen en velgen ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Benjamin Renon

Ziet er inderdaad goed uit! Zo moeten ze eigenlijk ook van de band rollen...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeroen

Citaat van: Paul v Dijk op 12 december 2008, 17:47:17
Ziet er mooi uit Jeroen, maar ik hoorde een tijdje terug iemand zeggen dat hij helemaal niks meer ging doen met verlagen en velgen ;)

Wie was dat dan  :D

michel81


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jacob


Alex Verloop

Met enige zekerheid kan ik zeggen dat ik met een andere auto op de nieuwjaarsmeeting zal verschijnen  Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen


Jacob


Jeroen

#119
 ;)

Het is nog niet helemaal rond maar al het goed gaat heb ik eind van de week eindelijk mijn ultieme droomauto:



Auto is al in behoorlijke staat, al de roest is verwijderd, rotte delen vervangen en de auto is in de originele kleur over gespoten.

Hier wat foto's van de werkzaamheden die gedaan zijn, staan wel door elkaar maar geeft een idee.

http://www.mijnalbum.nl/Album=LCTSNKSK


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev