Advertenties


Een andere auto......... deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Veel plezier met je nieuwe auto Reinier!
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig racemonsters koopt!

Het verschil met de jappen is toch ook dat ze daar (haast) alleen maar '98 tanken? Of moet dat hier in NL ook al standaard met die auto? Of tank je gewoon '95 met deze honda?
Hij zal wel een stukje minder zuinig zijn dan je megane schat ik zo...  :P

tjakobs

Hey guys,

Long time no see!
Hoop veranderd zie ik, mensen die in Porsches rijden enzo... ;) Gaaf!

Heb zelf ook een nieuw orgel, een Clio Sport, uit 2001 (ph2), schitterend bordeauxrood.
Zal binnenkort even pheauteaux plaatsen!
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Niels van Dijk

Goed bezig! Ik ben benieuwd naar de foto's! !-!

matthew

Citaat van: Dirk Kuipers op 17 november 2008, 09:55:44
Veel plezier met je nieuwe auto Reinier!
Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig racemonsters koopt!

Het verschil met de jappen is toch ook dat ze daar (haast) alleen maar '98 tanken? Of moet dat hier in NL ook al standaard met die auto? Of tank je gewoon '95 met deze honda?
Hij zal wel een stukje minder zuinig zijn dan je megane schat ik zo...  :P

Hier in nederland moet je ook 98 of v power xl en dat soort brandstof tanken,geld ook voor de megane rs en subaru impreza wrx etc.

Clio sport is ook zeker een leuk wagentje laat de foto maar zien hoor

Reinier Goorden

Heb wel gemerkt dat ie idd een heeeeeeeeeel stukje dorstiger is dan de megane. In principe zou er ook 95 in moeten kunnen maar dat is zeker nie aan te raden. Denk dat ze in Japan zelfs RON100 tanken. Heb al wel gemerkt dat 98 hier allemaal nie zo makkelijk aan te komen is. Voorlopig hou ik het maar bij bp ultimate denk ik.

Dirk Kuipers

Bij de esso kun je nog gewoon '98 tanken.. Tenminste hier in friesland wel...
Als je eenmaal de plekjes weet is er niets aan de hand.. :)
Je kunt het evt. zelf ook maken van 95 (door te mengen, dit spul kun je wel kopen).

CiteerHier in nederland moet je ook 98 of v power xl en dat soort brandstof tanken,geld ook voor de megane rs en subaru impreza wrx etc.
Ja oke, maar dat zijn allemaal turbo motoren.. Deze honda is dat niet toch? Die heeft gewoon meer dan 200 pk zonder turbo (allemaal atmosferisch "getuned") toch?

rs50jochem

De R32 en de Porsche staan ook op 98.. De R32 mag op 95 .. Maar je merkt dat hij dan minder ´lekker´ loopt.. De Porsche mag je alleen maar 98 ingooien volgens het tankklepje..

Dirk Kuipers

Tankklepje? Of tankklep? :)
Die zal de benzine ook wel aardig lusten denk ik? :P

Tim

In het tankklepje van m'n Celica staat dat ie het ook prima doet op 95 (Staat zelfs dat ie alleen maar 95 mag)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Heb toevallig de laatste tankbeurt ook eens 98 getankt ipv 95 (de benzine is nu toch goedkoop :q) maar ik vind toch wel dat ie er beter van gaat lopen en zuiniger ook trouwens.
Zolang de prijs van de benzine nog lekker laag is, ga ik lekker 98 tanken denk ik.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dennis Postma

Ook wij tanken regelmatig 98, dit op advies van de Peugeot monteur en precies wat Stefan zegt, hij loopt een stuk mooier en beter  !-!

obrian_coupe

ik heb ook een andere auto gekocht een polo laat van de week foto's zien

matthew


obrian_coupe


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev