Advertenties


Een andere auto......... deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Gister een tripje Engeland gedaan om een waardig opvolger voor de megane aan te schaffen :q


Stefan

Dik Reinier !-!

Met het stuur aan de verkeerde kant..(?)

Waarom speciaal in Engeland trouwens?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Nee het stuur aan de andere kant Stefan ;)
Het is vele malen gemakkelijker en goedkoper om een auto uit Japan via Engeland naar Nederland te halen.

Stefan

Oja, aan DIE kant natuurlijk.... :q ;)

Ok, vandaar dus Engeland.
iig een mooie Civic !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Netjes Reinier.

Welkom in de symphatisanten hoek   ;)

rs50jochem


Jacob

Mooie Civic, gefeliciteerd!!  _o_

Aangezien je deze uit Japan hebt gehaald ga ik er vanuit dat die niet helemaal "standaard" (voor zover je een typeR standaard kan/mag noemen) meer is, heb je wat meer informatie?  :)

Benjamin Renon

Netjes hoor Reinier. Gefeliciteerd... Het is toch nog snel gegaan zo... Laatste wat ik heb opgevangen in Assen is het dat richting JDM-style gaat. Dat gaat leuk worden!!!  :9~
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Cijs


Reinier Goorden

#39
Tuurlijk kan ik wat meer vertellen over de auto.
Het grote verschil tussen een europese type r en een japanse is. zo'n 20pk, slipdif, geupgrade remmen en recaro stoelen. Al deze zaken zul je op een europese type r niet vinden. Daarbij komt nog standaard airco, automatisch inklapbare spiegels en dat soort ongein. De type r is ook alleen in Japan in het wit geleverd. Lekker herkenbaar dus. Het is nu voor zover ik weet de enige in nederland.
Het gekke van het hele verhaal is dat de auto in Engeland wordt gebouwd voor de japanse markt. Eenmaal in Japan wordt er een ander kop op de motor gezet, dif geplaatst, remmen aangepast en de stoelen omgezet. In europa beschikken de type r's over een K20A2 motor en in Japan K20A.

Het is idd snel gegaan nog. De zwakke pond t.o.v. de yen is daar een grote reden voor. Naar het er nu naar uit ziet had ik misschien beter nog langer kunnen wachten omdat de pond t.o.v. de euro ook steeds zwakker wordt. Het is nu allemaal nie gunstig voor de engelsen auto's te importeren en via engeland is nu eenmaal de beste en goedkoopste weg. Het zal in engeland denk ik ook wel rustig worden met importeren dus heb ik maar spijkers met koppen geslagen.

matthew


lúk

mooie bak reinier !-! zijn er nog verbouwplanne of niet :)

harm

zit et stuur wel an de verkeerde kant, toch?? :q
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

nico

#43
Zet er goed uit Reinier, een Honda staat voor een goed product en betrouwbaar.
Ik heb er zelf 5 verschillende gehad, het bedrijf waar ik werk was tot 2003 Honda dealer in Rotterdam.

Groetjes, Nico

Tim

Erg mooie wagen Reinier !-! veel plezier ermee en welkom in de symphatisanten-hoek ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev