Advertenties


Een andere auto......... deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

#165
wat betreft het rijgedrag kan ik niet onder de TT uit.
die wagen rijdt zo waanzinnig lekker, dat is vrijwel niet te evenaren. (in die prijsklasse).

Maar uit praktisch oogpunt kan ik weer niet onder de Megane uit. en aangezien we ook nog weleens met vrienden op stap gaan of bijv. boodschappen moeten doen is de Megane een stuk bruikbaarder.
Als ik er nou nog een auto'tje naast had staan dan was de keuze vrij eenvoudig.

matthew

Nou dan is het maar hopen dat Annechien het ook een mooie auto vind (en misschien ook wel prettig vind rijden)dan zouden we er weer een megane rijder bij hebben.

We horen het vanzelf wel hier wat de keuze is geworden.

Tim

Succes met het maken van een beslissing, wat de keuze ook gaat worden we willen wel foto's zien ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Een CC is gewoon een heerlijke auto (verlaagd en mooie rims).. En prijs maar zeker comfort is een stuk beter dan in een lekkere TT spuiter..

Timo Zuiderduin

De keuze is gevallen !!!!

Wij zijn 2009 goed begonnen en hebben gekozen voor de Megane  !-!
na een kleine 2 jaar Meganeloos te zijn is het toch weer zover. Kan niet wachten tot ie voor de deur staat te glimmen!
(helaas moeten we alleen nog ff op zoek naar een windscherm, want die blijkt er niet bij te zitten)







Dirk Kuipers


Benjamin Renon

Gefeliciteerd Timo! De auto ziet er heel netjes uit! Veel plezier ermee... !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Heerlijk..! Ziet er goed uit

Goed gedaan Timo..! En een lekkere kofferbak en lekker veel opties EN EEN CABRIO!!!!!

P.S.

Windrekjes kosten geen drol op marktplaats dus even kijken en je heb er zo 1tje gevonden.!

Joey Voormolen

Gefeliciteerd , nette wagen veel rij plezier
Lowered M3C GT

Stefan

Gefeliciteerd Timo (en Annechien ook natuurlijk) !-!
Lekker lekker zo'n CC
Ziet er fraai uit hoor
Veel plezier ermee Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Thanks mensen  !-!

We zijn er ook echt heel erg blij mee!

Grappig detail, toen ik nog in de oude Megane reed had ik ooit voor kerst op mijn lijstje gezet dat ik een miniatuurmodelletje wilde van de Megane Cabrio. Mijn broer is toen bij allerlei Renault Dealers langsgeweest en had uiteindelijk de Cabrio gevonden.
Allen had hij toen de verkeerde gekocht (omdat hij niet welke ik bedoelde). het auto'tje dat ik toen van hem kreeg was deze:



Hij heeft sinds die tijd op de schoorsteenmantel gestaan, maar is bij de verbouwing in een doos beland. toen ik vorige week iets uit die doos moest hebben kwam ik hem weer tegen, en puur toevallig bleek het exact dezelfde uitvoering te zijn geweest. daarnaast lag een schaalmodel van de TT cabrio, hoe groot is de kans dat je dik 3 jaar na dato de besluit om te kiezen tussen die 2.

Tim

Erg mooie wagen, veel rijplezier!! :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Cijs


Alex Verloop


matthew

idd mooie auto.Veel rijplezier ermee.

Nou weer lid worden natuurlijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev