Advertenties


Een andere auto......... deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Niels Nederlof

Wat een slee  ;) ... Goede keuze wat mij betreft.

@Jeroen: Ziet er goed uit! nu maar wachten op de zomer.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

rs50jochem

Mooie waggie Jeroen..!!!

Michel, dsg is heerlijk.. :D

Michel Cijs

#137
yep. mede vandaar de keuze 45K per jaar zakelijk dus doe mij daarvoor maar een dsg  !-!

andere opties waren, weer, een kale golf of een nog kalere sirocco. Getwijfeld toch aan de laatste; om duidelijke redenen ;) maar gezien het dagelijks intensieve gebruik + het voordeel dat ik deze per direct kan omwisselen daar deze over bleef in het wagenpark maakte de keuze wat makkelijker (en sneller dan verwacht).......vond mijn werkgever ook heel wat fijner overigens dus beiden tevreden er mee zo  :)

Michel Veltman

nice rides !-!
Zit nu zelf ook in proces van regelen leaseauto.

wordt een Peugeot 207 XS Pack of Sublime uitvoering, met als meezit climate control, cruisecontrol, mp3/radio/carkit, sportuitvoering/stoelen en lm.velgen, metallic lak (blauw)

Hoop vandaag een leuk offerte bedrag tegemoet te zien (ik rijd hem (nog) niet privé dus moet wel binnen leasebedrag vallen zodat ik geen extra kosten heb en bijtelling is al 0 omdat ik niet privé ermee rijd ;))

ik ben benieuwd iig of de XS pack uitvoering mogelijk is voor het leasebudget wat ik heb Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Timo Zuiderduin

Ik mag in Maart weer een nieuwe gana uitzoeken.
zelf zit ik te denken aan een dik aangeklede Mito, of een kale 1-serie.
maar ook de megane coupe wil ik me nog verder in gaan verdiepen (wanneer is hij officieel verkrijgbaar? en wat is de vanafprijs?)

matthew

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 16 december 2008, 15:58:09
Ik mag in Maart weer een nieuwe gana uitzoeken.
zelf zit ik te denken aan een dik aangeklede Mito, of een kale 1-serie.
maar ook de megane coupe wil ik me nog verder in gaan verdiepen (wanneer is hij officieel verkrijgbaar? en wat is de vanafprijs?)

Februari 2009 vanaf 22000euro

Timo Zuiderduin

Citaat van: matthew op 17 december 2008, 00:36:17
Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 16 december 2008, 15:58:09
Ik mag in Maart weer een nieuwe gana uitzoeken.
zelf zit ik te denken aan een dik aangeklede Mito, of een kale 1-serie.
maar ook de megane coupe wil ik me nog verder in gaan verdiepen (wanneer is hij officieel verkrijgbaar? en wat is de vanafprijs?)

Februari 2009 vanaf 22000euro

goeie prijs,.. goeie timing!

tijd om langzaamaan een onderzoekje te doen bij de dealer!

Michel Veltman

#142
Zo vandaag de keuze gemaakt voor mn a.s leaseauto: Had 2 aanvragen lopen voor een Peugeot 207 in uitvoering XS Pack (1 meest complete versie en een actie uitvoering ''Sublime'')

Uiteindelijk is het de ''Sublime'' versie met stapel ''extra's'' geworden. Verschil tussen de 2 bedroeg me teveel geld p/m temeer ik de auto (nog) niet privé rijdt en dus geen behoefte heb om aanvullend te gaan betalen voor een werkauto ;)

Samenvatting uitvoering/specs:

- Motor: 1.6 diesel (90pk)
- 3deurs
- ''sport''stoelen voor
- Cruise control
- mistlampen met chromensierring
- sportbumper
- lederen stuurwiel
- rd4 radio/cd/mp3
- Witte tellerplaten met chromen ring
- portiersgrepen verchroomd aan binnenzijde
- zwart/grijze bekleding (leder is niet toegestaan helaas...)

Aanvullende opties erbij genomen:

- Comfort pack bestaande uit: Ruitenwissers met regensensor, koplampen met lichtsensor, climate controle i.p.v. airco)
- Bluetooth carkit geintegreerd in radio/mp3/cd speler
- Parking pack bestaande uit: parkeersensoren achter en automatisch inklapbare spiegels (vooral inklapbare spiegels is handig!)
- Metallic lak in de blauw (zie hieronder voor id)

De grap is dat met deze uitvoering incl extra's ik niet alleen goedkoper ben maar ook een completere auto/uitrusting heb dan met de XS Pack :D

(enige blijvende verschillen zijn dat ik nu geen 16inch velgen gemonteerd krijg maar 15inc met wieldoppen, geen voorbumper met aluminium grill en geen automatisch dimmende binnenspiegel als meest opvallende items)

Auto als voorbeeld (wel de XS pack uitvoering overigens)


Aangezien ik nu al een heuze 1.4 60pk racemonster (8)7) 207 rijdt met minder opties die al prima bevalt, kan dit alleen maar beter worden Y !-!
Nu zien wat de levertijd gaat zijn...

Voor nu rijd ik dus privé nog vrolijk verder in de Mégane, sympathisantschap blijft nog even achterwege  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen


Benjamin Renon

Leuke auto Michel. !-! Hopelijk mag je hem snel in ontvangst nemen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeroen

En de EBS vandaag opgehaald:







Is wel weer ff wennen met zo'n ouwe bak.(:P)
Volgend jaar op mijn gemak de laatste puntjes in orde maken en dan hopelijk vanaf april lekker gaan touren B)

Jan van Heteren

Meganomaniac

Reinier Goorden

Stoer Jeroen, is bijna nostalgie  !-!

Jeroen

Bijna  :D

Auto is ouder dan menig lid hier  ;)
Maar het is wel een flinke stap terug, geen stuurbekrachtiging, een hoop herrie maar wel heel veel fun  _o_

Dumpvalve blaast ook lekker af  :9~


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev