Advertenties


Een andere auto......... deel 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:58:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jeroen


Michel Cijs

lang over gesproken maar dan zou de cirkel rond zijn  Y

mooie auto  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Grappig wagentje, zie je niet veel rijden volgens mij (althans ik zie ze niet) :)

Veel rijplezier!! :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jeroen

Klopt Tim, er zijn er in totaal zo'n 960 door EBS gemaakt.

Converted from 1987 to 1991 :

Campus/Five : 132
TL/TR/TS :103
TSE/GTL/GTS/Automatic : 342
GTX/Baccara/Exclusive :170
GT Turbo / GTE : 144
Diesel : 12

Hier een register van de EBS in Nederland
http://www.geocities.com/r5cabrio/EBSregisterNL.html


Laurens Klein

ontzettend mooie auto zeg. Zoiezo de 5 Turbo is een geweldige auto. Hoop ook ooit nog zoiets te kunnen kopen. Helemaal in cabrio versie is het leuk. Neem aan dat het als 2e auto erbij is en niet voor woon-werk verkeer?

Veel plezier er iig mee

Jeroen

Yep, 2e auto voor de fun erbij  8)

Laurens Klein

dan is het helemaal geweldig. Zoiezo omdat het een plezierauto is en je hem dan in de zomer erg vaak gebruikt. Ben toch een beetje jaloers :P

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Jacob

Het werk aan de AT heeft behoorlijk wat vertraging opgelopen door al het werk aan de GTT en aangezien er volgend jaar behoorlijk wat moet gebeuren voor de apk zal het nog wel ff duren voor we hard aan de slag gaan met de AT.

Veel stuurplezier in de EBS GTT, is echt behoorlijk verslavend!  :)

Jeroen

Waarom denk je dat ik de auto dan gekocht heb.
Heb in 1997 afscheid genomen van mijn 5 GT Turbo en al die tijd dat gevoel gemist.
Regelmatig op het punt gestaan er weer 1 te kopen maar telkens op het laatste moment weer niet.

Jacob

Ik zag het net al op RTC dat je ook een GTT hebt gehad, ik kende je "Renault-historie" maar vanaf je coupe  :)

Maar dan ben je zeker al besmet met het virus  ;) Y (die van mij staat in de stalling voor de winter, maar er zijn nu al een paar zonnige dagen geweest waar de GTT makkelijk buiten had kunnen komen...  ;))


Michel Cijs

per 1 januari rijd ik een andere auto van het werk
de golf gaat eruit en er komt een skoda octavia voor dagelijks voor terug

xenon, dsg-bak, dvd-navigatie (uitgebreide vw orginele versie) en winterbanden naast de standaard velgen



staat nu bij de dealer voor de dvd-navigatie te vervangen en een volledige poetsbeurt binnen en buiten, is 3 maanden oud slechts en in een fraaie kleur; ben er wel happy mee Y

Tim

Lijkt me niet verkeerd om daar dagelijks in rond te moeten rijden :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev