Advertenties


Het VAKANTIE topic deel 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:56:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Michel Cijs

rhodos stad Y

gaan we zelf dit jaar ook heen, cultuur; strand en als je wilt ook uitgaan Y

Paul

Ik ben in Kreta geweest, mooi eiland, zekervals je van stappen houdt Wij zaten in het voorseizoen en toen was het lekker rustig in Chersonissos.
Ook zijn we een keer naar Corfu geweest, erg mooi (ik vond het zelfs mooier dan kreta) en minder toeristisch dus lekker rustig.
Rhodos schijnt ook mooi te zijn
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Laurens Klein

wat voor soort vakantie zoek je? Om uit te gaan? want dan zou ik naar Chersonisoss gaan. Ben daar zelf afgelopen jaar geweest en heb het er naar me zin gehad. Ben ook naar andere "uitgangsplaatsen" geweest zoals Blanes, Lloret etc. maar vond Kreta het leukst.
Maar als je wat rustiger wilt en gewoon met je vriendin rustig vakantie houden zal ik er NIET heengaan.

Floortje

#19
Wij zijn afgelopen jaar ook op Chersonissos geweest maar ga je je voor je rust kun je beter een andere plek pakken. tja als je inderdaad van stappen houd is dat DE plek om naar toe tegaan. En ja wil je dan helemaal goed tussen de jongeren zitten moet je in hotel starbeach gaan zitten afgelopen jaar zat TMF daar ook omdat Chersonissos party eiland van 2008 was

Joey Voormolen

ik gaat dit jaar chersonissos onveilig maken. maar hoor goeie reacties altijd prettig !-!
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Portugal is ook een heel mooi land ben ik vorig jaar geweest. In streek Albufeira wel een aanrader
Lowered M3C GT

Timo Zuiderduin

Ik ben vanochtend teruggekomen vanuit Aruba.
Wat een heerlijk relaxt eiland is dat zeg! hagelwitte stranden, knalblauwe zee, overal palmbomen en je wordt omringd door luxe.

echt een aanrader mocht je de kou van Nederland willen ontvluchten naar een zonzekere bestemming.

Timo Zuiderduin

Overigens ook enkele jaren geleden op Hersonissos geweest.
persoonlijk vondt ik het er niet zo heel erg boeiend, maar dat zal wel komen doordat ik er samen met mijn vriendin heenging en al wat boven de gemiddelde leeftijd zat.

Ik zou zeggen, Goeie locatie als je tussen de 16 en 22 bent en vrijgezel.
ga er lekker heen met een groep vrienden, zuip jezelf een week lang lam en bezoek de vele feestjes die daar in de zomermaanden te vinden zijn. ben je ouder of ga je alleen met je vrien/vriendin zou ik het afraden eerlijk gezegd.

Wil je samen met je vriendin een leuke betaalbare vakantie op een warme locatie, ga dan naar Sharm elSheik en boek in het Na'ama Bay hotel. doe tussendoor enkele uitstapjes (snorkelen, jeeptocht, quadrijden, etc.) en dan kan je je uitstekende vermaken voor een schappelijke prijs.

Overigens wat ik over Hersonissos zei geldt ook voor o.a. Marmaris. (eigenlijk voor al dat soort locaties). besluit je toch om erheen te gaan,.. kijk ook eens voor wat activiteiten in de omgeving zoals boottochten en andere excursies, die maken je vakantie onvergetelijk, die feest- en zuipavonden ben je een jaar later weer vergeten!!

Decepticon#1

Citaat van: Michel Cijs op 19 januari 2009, 20:30:37
rhodos stad Y

gaan we zelf dit jaar ook heen, cultuur; strand en als je wilt ook uitgaan Y

Rhodos is idd een goede aanrader, prachtige cultuur en prima strand etc. Eind oktober is het er wel erg stil trouwens, dan is er minder te beleven en heb je het wel gezien in een week (maar dat is persoonlijk)

Michel Cijs

gaan ook wat eerder; wel voor het hoogseizoen Y

en een dag of 10 want wil nog een paar dagen weg daarna met de brommer ;) + een lang weekend eind aug naar SPA F1

maar benieuwd naar Rhodos...

cabriolet

ik heb geboekt word toch rhodos stad voor 15 dagen

Decepticon#1

Zeker de moeite waard Michel. Ik vond zelf de oude stad (niet te missen) erg gaaf en ook de ruines van de tempels (deels door Italianen herbouwd). Daarnaast is het 'aquarium' in Rhodos-stad ook erg leuk om te zien. Is nog grotendeels in de bouwstijl van de jaren '30, prachtige visjes te zien!

rs50jochem

Whahaaaa.. Nog even lekker een 8 dagen wintersport.. We vertrekken binnen nu en 10min. en zijn in de loop van Zaterdagnacht / Zondagochtend weer terug thuis.. :)

Oja, natuurlijk Vrijdag nog wel even Dunlop winterbanden gemonteerd voor een beter wegcontact en de sneeuwkettingen moesten mee (Die passen nu nog vanaf volgende week toch echt helemaal niet meer..!).... ;)

Jurgen

In juli 3 weken Kroatië  !-!
Lekker touren met de Megane  8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev