Advertenties


Formule 1 deel 15

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:54:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Willen jullie hem ook oppakken en mee gaan spelen...holy crap, t lijkt echt een dinky toy!

Benjamin Renon

Ik word hier er ook niet echt warm van. Het blijft buiten de proporties... :neen:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265



Michel Veltman

aparte voorneus bevestiging Y
Moet zeggen dat i.v.m. de interim bmw het me tot heden meevalt, maar poeh die achtervleugel blijft een afzichtelijk geval(letje) :D

ben heel benieuwd hoeveel voorvleugels beschadigd raken in bocht 1 van wedstrijd 1...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

#81
En de mcLaren:




Dit is de eerste auto waarvan ik niet zo heel erg schrik. Natuurlijk vallen die belachelijke vleugels weer op maar dit is de 1e waarbij de neus niet meters boven het wegdek zweeft en er dus geen gapend gat tussen vleugel en neus zit ;)

Stefan

Die McLaren valt nog mee ja idd..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ziet er redelijk uit :) (behalve de achtervleugel al kunnen ze daar weinig aan doen)
Wat mij opvalt is de vorm/positie van de openingen in de sidepods. Dacht ze ze meestel wat smaller waren en meer naar beneden liepen.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jeroen

De laatste Mclaren F1 van Ron Dennis  --

Dennis Postma

Gisteren is er door Toyota getest, maar daar verscheen de nieuwe auto met een haaienvin. Ik dacht dat die dingen niet meer mochten?  :?


Michel Veltman

de nieuwe Williams in een ''interim'' jasje



en dan het dieptepunt v/d dag: :x
De nieuwe Renault in actie




- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Wat een gedrogt  :x

Renault heeft er een aantal jaren geleden trouwens al wel een bijpassende caravan voor ontwikkeld:



:D

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

het is idd afwachten tot de volgende aerodynamische gadget wordt getoond -> de trekhaak ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev