Advertenties


Formule 1 deel 15

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:54:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Heb gelijk gestemd. Heb tegen gestemd. Ik denk namelijk dat het juist averechts zal werken. Door alleen de 1e 3 te belonen denk ik dat het kampioenschap juist minder intressant word door dat je minder kans hebbers krijgt. Neem bijvoorbeeld Kubica, die deed tot de GP van China nog mee om het kampioenschap door over het hele seizoen constant te presteren. Maar met het medaille systeem zou hij dus niet zover gekomen zijn. Ook zal het demotiverend werken voor de kleine teams, die doen er alles voor om een puntje op p8 te pakken, dat kunnen ze met het medaillesysteem wel vergeten. Wel ben ik voorstander voor een punten telling waarbij het verschil tussen 1 en 2 groter is.  o-)

Tim

Nr's 1 t/m 8 krijgen nog wel punten (voor de constructeurstitel) ;) Overigens zie ik het systeem ook niet zitten, neem dan (zoals Michel C. al schreef) het MotoGP systeem, nr's 1 t/m 15 punten.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ook gestemd.
En tegen het medaille systeem dus.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Force India bevestigt Sutil en Fisichella voor 2009
14 december 2008

Force India heeft bevestigd dat Giancarlo Fisichella en Adrian Sutil ook in 2009 voor het team zullen rjiden. Er waren de afgelopen weken nog even geruchten dat nieuwe motorenleverancier Mercedes een vinger in de pap wilde hebben, en namen als Paul di Resta en Pedro de la Rosa werden genoemd als mogelijke coureurs, maar teambaas Vijay Mallya bevestigde dit weekend dat er niets zal veranderen.

"Volgend jaar wordt een belangrijk jaar voor het team. We hebben nu een technische samenwerking met McLaren en Mercedes, een nieuwe structuur in het management en een van de meest solide rijdersbezettingen", aldus Mallya. "We zijn zeker dankbaar voor het advies van onze nieuw partners, maar het was volledig onze eigen keuze om de keuze voor deze coureurs te maken. Met Giancarlo, Adrian en (testrijder) Vitantonio Liuzzi hebben we een goede balans tussen ervaring en ambitie, en nu dus ook consistentie."

Alleen Scuderia Toro Rosso moet de coureurs voor 2009 nog bekendmaken. Mocht Honda nog een koper vinden, zal de nieuwe eigenaar uiteraard ook op zoek moeten naar coureurs.

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Sutil, oke, ben er niet wild van maar kan het me enigzins nog wel voorstellen. Maar Fisichella, snap toch niet wat ze daar nou nog mee moeten, die zit er alleen nog maar bij als veldvulling  :x

Stefan

Ik snap het ook niet helemaal nee idd...... :neen:
Gaat Fisi wel verder omhoog in het rijtje met coureurs met 200+ GP's op hun naam trouwens
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Lekker belangrijk, als ie dan nog wat liet zien oke, maar kan nou niet zeggen dat ik me een hele strakke aktie van hem kan herrineren uit het afgelopen seizoen  :?

ErikVr

Heel leuk zo'n "democratie"... maar jongens kijken eens in de source van die pagina.
De vote actie triggert niet meer dan stukje tekst met 'Thank you for voting!'.
Er worden geen return values naar het zogenaamde vote script gestuurd.

Met andere woorden;
Je denkt dat je gestemd hebt, maar achter de schermen gebeurt er niks en men heeft je stem niet eens geregistreerd.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Tim

Die knoppen zijn ook verdwenen van die pagina, althans ik zie ze niet meer :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma


Tim

Nu alleen dat 2e stoeltje bij STR nog en afwachten wat er met het Honda team gaat gebeuren. Ik hoop dat die jongens aan de start staan in Melbourne.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

en de 1e van 2009 auto's
wat ik ervan vindt...hmm minder lelijk dan de bmw maar moet er nog ff aan wennen zeg maar...









volgens mij gaan er een hoop voorvleugels sneuvelen bij de start/inhaalacties als ik het zo bekijk :?
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Ja mooi is anders. Toch is het een stukje subtieler dan de BMW. Maar ik wist niet dat de wieldoppen nog toegestaan waren  :?

Michel Cijs

vleugels nieuwe stijl zijn niet mijn ding nee.....

Tim

De voorvleugel is niet zo erg, maar dat akelig smalle achtervleugeltje zorgt ervoor dat de (visuele) verhoudingen niet meer kloppen :(
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev