Advertenties


Formule 1 deel 15

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:54:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Ben blij dat ik op gebleven ben, had dit voor geen goud willen missen  !-!

Stefan

Mooie en verassende 1e race Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Alleen jammer dan de 10plaatsen grid penalty voor Vettel volgende race en de DQ van Trulli ....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

trulli vind ik jammer

vettel denk ik toch wel terecht, redelijk zware inschattingsfout; wel jammer want hij doet het goed Y

Dennis Postma

Toch denk ik niet dat Vettel als enige schuld heeft aan de crash, Kubica stuurde ook erg krap in waardoor Vettel totaal geen ruimte kreeg ondanks dat mijn inziens Kubica er niet goed voor bij was  l- Maar goed, thats life  ;) Op naar Maleisie  !-!

Stefan

Citaat van: Michel Veltman op 30 maart 2009, 10:39:19
Alleen jammer dan de 10plaatsen grid penalty voor Vettel volgende race en de DQ van Trulli ....

Waarom DQ voor Trulli...???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Trulli: "Ik kan niet zeggen hoe teleurgesteld ik ben dat mijn derde plaats me is ontnomen. Toen de Safety Car op de baan kwam, wist Lewis Hamilton mij te passeren, maar niet lang daarna remde hij plotseling af en ging hij aan de zijkant van de baan rijden. Ik kon niets anders doen dan hem weer inhalen"

Hamilton: "Tijdens de Safety Car zat ik achter Trulli. Uiteraard mag je dan niet inhalen, maar hij ging in de een-na-laatste bocht het gras op", zei Hamilton tegen Speed TV. "Ik kon niets anders dan hem passeren en ik remde ook zoveel mogelijk af. Het team zei me daarna dat ik hem weer voorbij moest laten."

Als ze het onderling oplossen waarom zou je dan als wedstrijd leiding nog moeilijk gaan doen? Maar het zullen wel weer de regelementen zijn. Op naar de volgende race :) nog een paar dagen geduld...
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Even iets anders:

http://lms.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/03/31/team-kolles-bevestigt-albers-en-zwolsman/

Was Zwolsman niet die gast uit Lelystad die al een poosje niet meer gereden heeft en zn carriere eigenlijk al opgegeven had?  :? Dan is ie dus toch goed terecht gekomen  ;)

Jeroen


Stefan

1 dezer dagen maar snel mijn f1 team eens wijzigen Y
kan beter :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

John B.

Volgens mij is dat idd een Zwolsman die zijn geld niet op dezelfde manier als ons heeft verdiend!


Maar nog even wat anders: ik begreep dat de F1 weer op de BBC te kijken is, wie weet Maleisië toch maar daar kijken!


Het altijd spannende studio-gedeelte van RTL7 is gelukkig verdwenen, dus zijn we ook af van het Route-Mobiel pitstopspel!

Dennis Postma

Tja maar heb wel het idee dat er een aantal reclameblokken voor terug gekomen zijn.  >:(

Dennis Postma

Heb trouwens even een kleine aanpassing gedaan in mijn team ondanks dat ik eindelijk eens op P1 sta  8)7 --

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev