Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Robin

Bericht cirkelde hier inderdaad al op het forum rond, die vent (of vrouw) heeft echt geluk gehad!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Vandaag op de terug van Eindhoven naar het zuiden. Ter hoogte van ongeveer hmp 173,6 een zwarte Coupé fase 1 (op een trailer) met toch aardig wat voorschade gespot. Had een hoge spoiler en lexus achterlichten. Her en der op de gehele weg ook nog een paar gezien.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Mike R.

Vandaag op de parkeerplaats bij de Bazaar te Beverwijk een gele coupé phase 2. Deze had meegespoten achterlichten, leek op wat donkere koplampen, sideskirts, tuning bumpers, geel gespoten trommelremmen (remklauwen niet gekeken) en witte tellerplaten, kenteken had een 1'tje.
Mooie auto, iemand van hier?

Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Edwin Postma

vandaag luc gezien in zijn RC.
was bij raalte. bij de texaco pomp stond je te wachten voor de verkeerslichten.
ik was met de vrachtwagen.
knipperde nog maar je keek de andere kant op.
ziet er goed uit kerel
Truckertje

Edwin Postma

vandaag rond de klok 4uur. lammert op de A28 bij afslag vries, roden, zuidlaren enz.
ik zag je voorbij stuifen. ik was met de vrachtwagen ging er net af daar. coupé ziet er goed uit. alleen ben ik persoonlijk niet zo weg van de voorbumper. maar dat is kwestie van smaak ;)
Truckertje

lúk

Citaat van: edje op  7 augustus 2009, 22:32:05
vandaag luc gezien in zijn RC.
was bij raalte. bij de texaco pomp stond je te wachten voor de verkeerslichten.
ik was met de vrachtwagen.
knipperde nog maar je keek de andere kant op.
ziet er goed uit kerel
klopt ging even na oom lex  ;) ma heb je niet gezien volgende x die hoorn gebruiken  o-)
ding zit er niet voor niks op  >:D

Joey Voormolen

vandaag michel met de grandtour gezien onder de heemraadlaan.
Lowered M3C GT

michel81

ja dat kan goed hoor heb jou alleen niet gezien.

Joey Voormolen

klopt , zat in me bedrijfsbussie wou toeteren maar was een beetje traag van begin ;)
Lowered M3C GT

JanJ

Gisteren een blauwe Megane 1 Coupé gezien voor de deur bij Brezan Spijkenisse.........niet veel van gezien behalve dan dat ie flink stond te glimmen  8) .

Gr, JanJ.

Robin

Net in Vrouwenpolder (zeeland) werd een zwarte ph1 coupe weggesleept volgens mij, dubbel uitlaatje, lexus (zwart) lichtjes, later kwam hij bij de rotonde voorbij, toen reed de auto zelf wel weer :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

freek

vanmiddag tegen 5uur bij hengelo-noord richting de a1 ik sloegf links af de a1 op rechts van mij stond een bruin/zwart coupe. volledig uitgebouwd cleane achterklep donkere ramen nummerbord zowat op de grond en dtm uitlaat
only men of stihl

Stefan

Klinkt als de voormalige auto van Edgar..??
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Jaap de Jong

Citaat van: Jacob op 30 maart 2009, 23:41:07
Vanavond op de a12 en de a20 nog een tijd voor en achter Jaap gereden in zijn rode Clio 3.

De verlaging icm de velgen staan er echt super onder!  !-! Y

And again ;)

Excuses voor m'n vieze voorruit :P


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev