Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denman

Eergisteren op het kastelenplein in Eindhoven enn Donkerblauwe phase 1 met meganecoupeclub.nl sticker onder de deur geplakt gespot. Het was markt daar en jij stond geparkeerd aan de zijkant in het straatje waar ook de sauna zit. Iemand van hier of iemands oude auto?
mzzls Dennis.


Benjamin Renon

Die ken ik nog niet. Hoewel ik 's morgens en 's avonds door Eindhoven rij. meganecoupeclub.nl was een van de eerste stickers die we (als club) hadden gehad.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Vandaag in scherpenzeel (net buiten het dorp) een blauwe coupe met dichtgewerkte kofferbak en lexuslichten achter (leek op Paikey) maar betwijfel dat hij het was :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Cijs

klopt, uut de olden deus.......Y

Yayo

Vanochtend op het industrie terein van Purmerend een lichtblauwe coupe phase 2 dacht ik snel te zien met lexusachterlichten en mooie meerspaaksvelgen. Iemand van hier?

Zie ook regelmatig een gele coupe PH2 rijden in Purmerend met als bijzonder detail dat er onderaan de voorbumper soort van smalle audi mist lichten hangen.
Iemand van hier?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Denman

Citaat van: Dirk Kuipers op 17 april 2009, 13:07:28
meganecoupeclub.nl ?

Niet coupeclub.nl of meganeclub.nl?

Nee Dirk, volgens mij was het een stickertje waarop stond meganecoupeclub.nl
mzzls Dennis.

rs50jochem

Citaat van: Michel Cijs op 15 april 2009, 17:27:55
vandaag een ruime 30 km op de a15 achter de oude coupe van Bob Ploegmakers aangereden, zag er zo rijdend nog netjes uit Y

Vandaag kwam ik ook de oude coupe van Bob achter me rijden op de A1 en haalde me iets daarna in, vervolgens draaide hij de A28 op richting Utrecht..

Michel Cijs

rijdt dus op zeer verschillende plaatsen Y

rs50jochem

Jep.. Had toch duidelijk alle Bob accenten zoals de luchthappertjes in de zijschermen en de dubbele "vierkante" pijpjes etc..

Michel Cijs

idd herkenbare auto Y

ik zag het uiteindelijk ook als eerste door de zijhappers en de achterkant

paikey

Citaat van: WalkingDisaster ( Robin ) op 17 april 2009, 13:23:17
Vandaag in scherpenzeel (net buiten het dorp) een blauwe coupe met dichtgewerkte kofferbak en lexuslichten achter (leek op Paikey) maar betwijfel dat hij het was :P

Was ik idd niet ;)

rs50jochem

Ik meen ooit de auto van Bob met een deuk in een achterscherm gezien te hebben en vanmiddag kon ik de 2 kleuren niet zien op de auto, zou hij opnieuw gespoten zijn..?

Michel Cijs

ik had ook het idee dat ie (deels) opnieuw gespoten was (idd zat ook geen deuk meer)

stond geen topzon maar had ook moeite de vlammen in de kleur te ontdekken.......

rs50jochem

Dan denk ik dat hij weer een normale lak heeft..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev