Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels van Dijk

Vanavond rond half 8 bij het ABC restaurant in velp.. De oude Megane Coupe van Matthew in nogsteeds de zelfde staat :)

Jacob

Vanavond op de a12 en de a20 nog een tijd voor en achter Jaap gereden in zijn rode Clio 3.

De verlaging icm de velgen staan er echt super onder!  !-! Y

matthew

Citaat van: Niels van Dijk op 30 maart 2009, 21:56:33
Vanavond rond half 8 bij het ABC restaurant in velp.. De oude Megane Coupe van Matthew in nogsteeds de zelfde staat :)

De voorbumper is een originele geworden met een lip eronder verder inderdaad nog goed in tact.Hij wordt morgen gekeurd.

Jeroen

En vanmorgen weer 2x Steven in goudgele (met grijze accenten) rakker.

Niels van Dijk

CiteerDe voorbumper is een originele geworden met een lip eronder verder inderdaad nog goed in tact.Hij wordt morgen gekeurd.
Dat klopt trouwens ja.. dat was ik vergeten :q Maar hij zag er nog steeds goed uit Y

Jaap de Jong

Citaat van: Jacob op 30 maart 2009, 23:41:07
Vanavond op de a12 en de a20 nog een tijd voor en achter Jaap gereden in zijn rode Clio 3.

De verlaging icm de velgen staan er echt super onder!  !-! Y

Thx!

Jouw Clio ziet er ook zeker strak uit  :9~
Je kan er toch net iets harder mee wegtrekken als met een 1.6 16v  8)7 ;)

Oude nickname

In Rosmalen staat regelmatig een gele getunede Megane Coupe op de Burg. Nieuwenhuijzenstraat, vlakbij nr. 12 (winkelpand, zat ooit een poulier in). Heb hem deze week toevallig niet gezien, maar als ik me goed herinner is ie verlaagd, Evo-spoilert erop, V-style rear, grotere velgen, etc. iig duidelijk getuned :q

En in Berlicum aan de Hoogstraat zag ik tot een half jaar terug denk ik ook altijd een gele megane staan die volgensmij vrij standaard was maar geloof ik wel een meganeclub sticker had.

Toevallig beide bekend? :)
I'm changing lanes, cover me!

Joey Voormolen

vandaag een zwarte phase1 gezien in spijkenisse oberonweg curpa achterbumperlip sideskirts en voorbumper zat vast met tape
Lowered M3C GT

Paul

Vanmiddag in Oss, een rode ph1 Coupé met zwarte 17" wielen met een rood randje erin.
Ook had hij chrome lijstjes op de bumpers en meganeclub stickers op de zijruitjes.

Kenteken NR-GN-?? dacht ik, maar weet niet zeker.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Niels van Dijk

Heb hem net ook gezien op de singel 40-45 in oss :q

freek

gister in stad groningen nog ff een megane f1 zien voorbij komen. blijft vet hoor !-!
only men of stihl

Paul B.

Zaterdag middag in Hengelo de oude coupe van Edgar.


Benjamin Renon

#102
Vanuit het raam kijkend (op het werk) zie ik Mégane RS F1 (R25?) in het blauw staan met complete bestickering. Kan alleen geen kenteken zien.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Cijs

vandaag een ruime 30 km op de a15 achter de oude coupe van Bob Ploegmakers aangereden, zag er zo rijdend nog netjes uit Y

Joey Voormolen

ik heb volgens mijn vandaag de bruine clio van niels  in pernis zien rijden
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev