Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Denman

Op de Hastelweg in Eindhoven, een blauwe megane coupe (phase 1) met zwarte angels en onder de zijspiegels van die merknamen stickertjes in het zilver. Volgens mij staat de auto te koop.

Misschien van iemand van hier geweest?
mzzls Dennis.

Rogier

ik heb net nog een mooie auto gezien sorry boys en dames is geen megane maar wel een super mooie toyota supra zat strak in zijn lak en mooie 17 a 18 inch velgen was in arnhem centrum super mooie auto

Tim

Ben gisteren ook 3 Supra's tegen gekomen ;) blijft leuk om naar te kijken.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

"grote broer"  van jou waggie he Tim ;) :) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Ik heb gezien waar ze geweest zijn  ;)

Tim

#80
De 3 die ik zag waren op de TCCN meeting in Stompetoren :)

Was ook nog een Japanse meeting bij AC De Meern, wat foto's van voorbij zien komen, stond ook erg leuk spul :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Remko LvB

@ Michel, toen der tijd (was ie ff ruim 2 jaar oud) wilde de LeaseMaatsch. er een dikke 19k voor hebben, terwijl die nieuw rond de 24k was. Ging echt nergens over.

@ Remko. Nou vergeet dat maar, in die ruim 2 jaar heb ik er 130k in gereden.  Maar indd gemiddeld gezien niet zo heel slecht voor een diesel ;)

@ Gerard Paas, ik denk dat als dat het enige is, dat het wel meevalt, want die velgen zijn echt super makkelijk schoon te maken. Imo de beste kwaliteit die ik er ooit onder gehad heb.

Wel leuk om em zo weer te zien staan, blijft een mooie auto in mijn ogen. En ook een fantastische auto om te rijden. Nog nooit zo genoten van een diesel.

Remko LvB

Hij zit dan gemiddeld tussen de 20 á 30k km per jaar, dus zal wel kunnen kloppen dan lijkt me.

Jan van Heteren

Ik heb em vandaag nagetrokken en de kilometerstand klopt als een bus
Er zitten geen oneffenheden in de verloop.. !-!
Meganomaniac

Robin

Gister in Voorthuizen een zilvere ph2 coupe met angel eyes en lexus lichten, lag ook aardige pijp onder zo te horen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Jan van Heteren

Vanaf volgende week zaterdag staat hij er iig niet meer..... ;)
Meganomaniac

Rogier

vanmiddag in deventer bij het zwembad de scheg zag ik een megane 2 chrome 17 inch velgen met meerdere chrome accenten om het raam bij de deur some one from here ?

michell red polo

Citaat van: Jan op 28 maart 2009, 19:38:16
Vanaf volgende week zaterdag staat hij er iig niet meer..... ;)
niet meer ?????????????  :D :D
ik golf niet ik polo

Remko LvB

Lol @ Jan.. top man, echt leuk dat je ook nog ff belde afgelopen zaterdag  !-!
Hopelijk ga je der veel plezier van hebben.  ;)

Jan van Heteren

Ja dat gaat wel lukken, ik ga em ook weer herstellen naar oude glorie... ;)
helaas zal ik er niet zo heel veel plezier mee hebben want de auto is voor Pien.. Y
Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev