Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Citaat van: Paul v Dijk op 10 januari 2009, 19:33:59
Vandaag reed ik op de a50 tussen ravenstein en oss een rode coupe ph1 voorbij.
Had hoge spoiler sportuitlaatje en lexus look achterlichten
wat was het kenteken?

NR-GL-?? toevallig?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Hans B

Of toevallig nv-fb-56

Paul

Geen idee wat het kenteken is, stond volgens mij op winterwielen (staal met doppen??)
Wat ongeveer rond het middaguur.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Mossel

Ik zag laatst volgens mij de coupe van Fabian vd Graaf in Vlissingen staan, kan dit kloppen?

groeten Boy

Joey Voormolen

Vandaag denk ik wel de mooiste Megane 2 gezien hier in spijkenisse. Weet alleen niet of het een lid is
kenteken 65-rb-zp  Met de Carzone specials kit rondom weet niet meer of het zwart of donkergrijs was.
Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Gister op de A15 gespot:

Een blauwe megane coupe ph 1
donkerblauw, angel eyes met xenon
dubbele uitlaat, die overigens aardig geluid produceerde.

We namen achter elkaar de afslag richting de A50, ik hield rechts aan en hij ging rechtdoor :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Rond 18:15 uur in Roermond op de Roerkade richting Burg. Lindanussingel een blauwe Coupé met V-style achterbumper. Dacht dat het kenteken ZS-SN-29. Weet het niet zeker, maar dacht dat dit de goede combi was.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Bij de Renault dealer, een zwarte meg III coupe, moet zeggen dat die er niet slecht uit zag :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

ik zag net een megane coupe cabrio met een andere bodykit en een stikker op de raam van carzone
hij stond bij de parkeerplaats van de office centre en de makro in duiven

toevallig iemand van de forum ???

jeffrey

Gister op de A15 gespot:

Een blauwe megane coupe ph 1
donkerblauw, angel eyes met xenon
dubbele uitlaat, die overigens aardig geluid produceerde.

We namen achter elkaar de afslag richting de A50, ik hield rechts aan en hij ging rechtdoor Smiley


kan goed zijn dat ik dat ben geweest,heb daar op die dag ook gereden samen met een andere coupe.was dat bij knooppunt valburg?en had die auto een hoge achterspoiler?

Jacob

Gisteren een aantal Coupeetjes gespot:

Rond 13:10. Tussen Steenbergen en Halsteren (Halsterseweg) Grijze Megane Coupe, andere voorbumper/achterbumper/sideskirts en lexus achterlichten.

Rond 13:15. Tussen Steenbergen en Halsteren (Halsterseweg). Zat ongeveer een auto of 10 tussen. 2-kleurige Megane coupe. Onderkant (bordeaux) rood en bovenkant zwart, ook andere voorbumper/achterbumper/sideskirts.


Rogier

vanmiddag zag ik ook weer 2 coupetjes bij de mac in duiven

rond half 3 zag ik een rode coupe ik kwam aan rijden en hij/zij stond in het parkeervak te eten was een standaard model had zijn xenon aan staan verder zag ik niet veel aan de auto

en rond 3 uur toen ik weer weg reed zag ik een blauwe coupe met bestikkering op de zijruiten en had andere velgen verder niet egt grote aanpassingen

Robin

Citaat van: jeffrey op 24 januari 2009, 20:21:07
Gister op de A15 gespot:

Een blauwe megane coupe ph 1
donkerblauw, angel eyes met xenon
dubbele uitlaat, die overigens aardig geluid produceerde.

We namen achter elkaar de afslag richting de A50, ik hield rechts aan en hij ging rechtdoor Smiley


kan goed zijn dat ik dat ben geweest,heb daar op die dag ook gereden samen met een andere coupe.was dat bij knooppunt valburg?en had die auto een hoge achterspoiler?
T was 's avonds :P volgens mij geen EVO spoiler nee, verder ook weinig gedaan met de auto dacht ik, als ik het me goed herinner was het een dame die erin zat (of ze reed weet ik niet)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

jeffrey

dan ben ik het niet geweest,ik heb er wel veel aan gedaan en wel een evo spoiler.de dame zou wel kunnen kloppen,die zit er regelmatig naast.haha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev