Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Patchup

Citaat van: edje op  8 juni 2009, 19:06:51
tegen half 5 bij weg werkzaamheden bij wolvega, richting heerenveen. de zwarte phase 2 coupe van pathup(volgens mij) 8)7

als het kenteken 66-hz-vg was dit mijn oude auto. Maar zo ver ik weet staat mijn oude coupe met schade ergens in limburg bij de schadeherstel.

Klaas

volgens de rdw is mijn oude coupe IDE vorige maand van naam veranderd...dus de garage heeft hem verkocht.. met nieuwe apk..dus ben benieuwd of hij weer eens gespot word

Mike R.

Begin van de middag in Renswoude de uitgebouwde blauwe Megane Cabrio Ph1 gezien, degene met aan beide kanten een dubbele uitlaat schuin boven elkaar. Stond/staat meen ik te koop?

Prima autootje, zag er mooi uit! !-!
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Robin

Stond te koop ;)

Is de auto van vriendin van me ;)

Wat deed jij in Renswoude dan? :P ik kom daar ook dagelijks :P Woon zelf in Ederveen en m'n meisje in Renswoude :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mike R.

Citaat van: WalkingDisaster ( Robin ) op 15 juni 2009, 16:34:59
Stond te koop ;)

Is de auto van vriendin van me ;)

Wat deed jij in Renswoude dan? :P ik kom daar ook dagelijks :P Woon zelf in Ederveen en m'n meisje in Renswoude :P

Ja, er reed ook een dame in haha, kan niet missen.
Ik reed daar even doorheen op weg naar de A30, was even daarvoor in Woudenberg geweest voor een gas-aansluiting die nog even in de nieuwe bumper gemaakt moet worden, woensdag kom ik daar voor terug. ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Robin

Jah klopt, auto is vandaag opgehaald, ze gaat morgen een ph2 1.4 16v ophalen !-! :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

Vandaag michel gezien haha in zijn bedrijfsbussie ;)
Mooi bussie trouwens !-!
Lowered M3C GT

michel81

ja had je niet verwacht he dat ik naast je zat !!!
even de claxon gebruiken en je weet het gelijkt toch.
maar de bus van de zaak kan slechter zijn ja!!!
was wel lachen met die ander goupe achter je in de zelfde kleer ook nog.

Joey Voormolen

Nee niet echt maar zat wel naar het bussie te kijken toen ik aankwam rijden ;)
Ja precies ik heb vrijdag ook een nieuw bussie gekregen zal van de week even foto posten :)
Ja zag het ja moest die weer precies achter mijn aan haha :q
Lowered M3C GT

Greencabrio

Zaterdag Dirk met de oranje megane gezien was op weg van den bosch naar utrecht! Eerst een bloedsnelle mercedes S500 AMG en daarachter op niet al te korte afstand Dirk!!!!

Benjamin Renon

#160
Denk niet dat het Dirk geweest is. (Kan me ook vergissen) Er rijdt wel nog een tweede Mégane rond met dezelfde kleur.

Deze dus:
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Greencabrio

aha hij leek wel op dirk maar zou best kunnen hoor dat het deze was :D !!! Heb j eook een plaatje van de achterkant?

paikey

zal dirk niet zijn aangezien zijn auto niet rijd!

Joey Voormolen

gister avond een rode phase 1 gezien  kenteken uit me hoofd was geloof ik pn-px-15!!
netjes uitgebouwd ging richting spijkenisse brug velgen waren rood mee gespoten??

& vandaag een donkerblauwe megane coupe met 5 spaaks velgen 7 angel eyes & lekker laag
Lowered M3C GT

Robin

Waar zag je die donkerblauwe coupe?:P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev