Advertenties


Gezien deel 14

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

Hier weer fris verder van spotten van megane's/clubleden

lúk

zonet in sondel de ouwe blauwe megane coupe van jochem gezien  ;) zit nieuwe voorbumper op
omdat die in de sloot beland was 8)7 iemand van hier --

op de terugweg op de a6. bij benzinestation megane coupe phase II met evo spoiler en lexsuslampen
ook iemand van hier --

Joey Voormolen

#2
Vandaag in spijkenisse op de groenekruisweg een zwarte uitgebouwde megane gezien volgens mijn een clublid.
Volgens mijn met de samurai sideskirt & de PAM design achterbumper.
Lowered M3C GT

Robin

Vanmorgen in Ede, Gele meg I ph 1 met black angel eyes, kwam onder stadspoort door, richting snelweg, ik ging Ede, zijn bijrijder en ik keken elkaar aan :P Hij zag het zelf niet volgens mij.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Mike R.

Vandaag wederom de fraaie blauwe getunede RMC PH1 gezien hier om de hoek (Hilversum, school Mozaïk). Evo-spoiler, black angel eyes, nette velgen, leuke uitlaat, lexus-achterlichten. Mooie auto, we hadden even oogcontact natuurlijk, ben toch benieuwd of die hier bekend is, op het andere forum geen reactie, misschien nu wel.  :)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Niels van Dijk

Net vers op de A50 van Eindhoven richting Oss, een zwarte Megane Coupe met mooie velgen totall denk ik.. ;(

freek

vrijdag:

in harskamp stond middenin het dorp een blauwe megane 2 met een net bodykitje en 17"silverstone velgen en dak spoiler wie o wie.

daarna op a50 een gele coupe met ontzettend slechte bumpers haast schandalig richting het noorden :S
only men of stihl


Robin

Knap geparkeerd!

Eeuwig zonde toch..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Timo Zuiderduin

zag vanochtend rond 8:20 op de afslag Jaarbeurs vanaf de A12 of A2 een (volgens mij witte) Megane CC met RS bumperset. Dikke bak!!! zo mogen ze hem bij mij ook wel voor de deur zetten!

Dirk Kuipers

Vanavond bij de mediamarkt in Leeuwarden.
Eerst op de rotonde bij de afslag daar naartoe een blauwe megane coupe getuned. Ik zag een andere voorbumper, en toen ik in mijn spiegel keek zag ik ook een vrij rechthoekige achterbumper volgens mij en zwarte lexus lichten..
Wie o wie?

Vervolgens kom ik bij het parkeerterein en daar zie ik een rode megane coupe staan met tuningbumpers en achter witte lexuslichten n een hoge spoiler.

Volgens mij ken ik ze alle 2 niet. Leuk om ze eens in Leeuwarden tegen te komen, dan gaat het toch weer kriebelen om zelf ook weer lekker rond te kunnen rijden.
Laat even iets weten als je hier lid bent!!! :)

Rogier

ik zag een kleine 2 weken terug een megane phase 1 op een meeting in veenendaal bij de mac en als ik het goed gezien had zat er een url sticker op het raam wat ik me herinner was dat hij angel eyes black heeft en in zijn mistlampen voor zaten strobo's en een uitlaat met teveel herrie dus wie was het :P

ik stond een kleine 2 a 3 auto's naast hem met mijn eigen megane ik wilde nog ff kijken maar had honger :P:P:D en toen ik terug kwam was ie weg ;)

groetjes

Robin

Citaat van: Rogier op 24 november 2008, 21:56:25
ik zag een kleine 2 weken terug een megane phase 1 op een meeting in veenendaal bij de mac en als ik het goed gezien had zat er een url sticker op het raam wat ik me herinner was dat hij angel eyes black heeft en in zijn mistlampen voor zaten strobo's en een uitlaat met teveel herrie dus wie was het :P

ik stond een kleine 2 a 3 auto's naast hem met mijn eigen megane ik wilde nog ff kijken maar had honger :P:P:D en toen ik terug kwam was ie weg ;)

groetjes
Haha dat was ik!

Ik stond inderdaad naast de Audi S3 van een vriend van me, spreek me de volgende keer ff aan ;)

Ik ben zo'n beetje de grootste jongen die bij het groepje staat :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik zal het onthouden ;)
en ik had je wel gezien dus ik wist van wie de auto was ;) ik was met me maten 2x een mazda 323 en een renault clio sport :D
ik wilde je wel aanspreken maar de kou en de verlangen na een de kipnuggets waren zeer hoor :P:P hahhaha
ga je der binnenkort weer heen dan ? en gaan der wel is meer mensen van de club heen ??

groetjes

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op 24 november 2008, 21:34:19
Vanavond bij de mediamarkt in Leeuwarden.
Eerst op de rotonde bij de afslag daar naartoe een blauwe megane coupe getuned. Ik zag een andere voorbumper, en toen ik in mijn spiegel keek zag ik ook een vrij rechthoekige achterbumper volgens mij en zwarte lexus lichten..
Wie o wie?

Vervolgens kom ik bij het parkeerterein en daar zie ik een rode megane coupe staan met tuningbumpers en achter witte lexuslichten n een hoge spoiler.


Die blauwe heb ik volgens mij een keer gespot in H*erenveen. Die rode komt volgens mij uit omgeving Drachten Dirk....

PS: ik zou ook wel weer eens een oranje gekleurde en pssssssssss-geluid makende Megane spotten...hoe staat het ermee?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev