Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 31

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:51:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

YVE5

gisteren nieuwe speakers gekocht voor in de stukken naast mijn achterbank. Die oude waren wat kapot gegaan door altijd maar spullen op mijn achterbank te gooien en dus ook tegen de speakers...

Deze keer zijn het er geworden met een mooie grille, van Rockford Fosgate. Tis niet van de allernieuwste serie, maar k he been zeer mooie korting gekregen, waardoor ik niet meer moest twijfelen.

Op deze foto kan je ze al zien, eveneens kan je de C-stijlen in leder en een stuk van de lederen dakhemel zien.

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Gewoon een mooi interieur.. Ik wil netzoals vele anderen het eens helemaal compleet zien.. ;)

YVE5

k zal eens kijken wat ik kan doen qua foto's :)  K moet eerst nog nieuwe deurbakken maken en dan wachten op mooi weer, dan zal ik eens een knappe shoot doen.  Voorlopig moeten jullie het stellen met de vorige foto en volgende foto's:

Dakhemel, schuifgedeelte van het zonnedak en rubber volledig bekleed in 100% echt leder.



meer foto's komen eraan.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

#94
schuifdakje en rubber:


zonnekleppen volledig in leder:


Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

#95
meer dakhemel:


B-stijlen, volledig gecleaned (dus dat gedeelte om de gordel omhoog en naar beneden te doen is vastgelijmd en volledig vlak gemaakt, heb dat niet nodig  :D


C-stijl:




Tot zover, meer foto's heb ik voorlopig niet.
Zeg maar wat jullie ervan denken, ookal vinden jullie het nog lelijker dan lelijk...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rick Santbergen



Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers


Kenny Mattheus

Ziet der proper uit he Yves  !-!
Ga je de grijs blauwe dingen in pvc ook nog beige spuiten?
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

YVE5

dankuwel voor de mooie reacties :)
Ikzelf heb nog altijd het idee dat het niet zo speciaal is, ookal heb ik nog van niemand iets slechts gehoord.  Maar ik zie er nog veel teveel fouten en ontbrekende zaken in.  Daar ga ik dan volgend jaar toch nog wat aan doen :)
en misschien omdat ik het elke dag zie en voel, dat ik het daarom ook niet echt speciaal vind :D

Kenny, die plastic zaken zouden inderdaad ook nog beige gespoten moeten worden.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Michel Cijs

super dik

lid worden in 2009 dan kun je het in een projectpagina zetten ;)

freek

maandag mijn nieuwe pioneer erin gekregen.

erg dik ding en ontzettend goed geluid!
enige nadeel is wel dat er zoveel op en aan zit dat je niet goed weet hoe je het moet doen.

misschien dat andere mensen hem ook hebben pioneer DEH-P700BT en me kunnen helpen
only men of stihl

YVE5

#104
nog even, hier enkele foto's van hoe het was voordat die stukken bij mij bekleed werden:

let er ook even op hoe de B-stijlen eerst waren. nu zijn ze een heel stuk strakker :)





het grootste deel van vuil wat erop zit, komt omdat de vorige eigenares in de wagen rookte, heb ik er nooit echt deftig uitgekregen :s

Hier nog een foto van mijn voorste zetels, toen nog wel met de niet-overtrokken dakhemel.


N-joy.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev