Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

Volvo Ocean Race: team Delta Lloyd botst op walvis    Tell-a-Friend  print nieuwsartikel


--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Overige sportnieuws - Datum: 18-nov-2008 23:10

Team Delta Lloyd heeft dinsdag in de tweede etappe van de Volvo Ocean Race meegemaakt waarvoor iedere oceaanzeiler vreest. De boot botste tijdens een zeilwissel onder ruige omstandigheden op een walvis. De bemanning was behoorlijk aangedaan door het incident. "Ik kan wel janken. Dit is zo zielig, arm beest!", aldus Eduard van Lierde.

Gerd-Jan Poortman stonde op het voordek en zag het gebeuren: "Ik keek hem aan en zag gewoon dat ie pijn had. Vreselijk." Team Delta Lloyd kon de wedstrijd ondanks de aanvaring vervolgen. De Nederlandse boot bezet op weg van Kaapstad naar Kochi in India voorlopige de achtste plaats in de tweede etappe


Zag t stukje gisteren op studio sport, iedereen was stil op de boot na de "aanvaring".

Laurens Klein

weet iemand een nederlandse site waar je spuitplamuur in blik kan bestellen? Dus dat ik het met de compressor kan spuiten. Hier in de buurt verkopen ze alleen spuitplamuur in spuitbussen. En heb beetje rondgezocht op internet maar kan het niet zo vinden.

Of iemand moet in de buurt van Prinsenbeek(Breda) of Driebergen(Utrecht) een zaak kennen die dit verkoopt.

matthew

Citaat van: Laurens Klein op  2 december 2008, 15:32:08
weet iemand een nederlandse site waar je spuitplamuur in blik kan bestellen? Dus dat ik het met de compressor kan spuiten. Hier in de buurt verkopen ze alleen spuitplamuur in spuitbussen. En heb beetje rondgezocht op internet maar kan het niet zo vinden.

Of iemand moet in de buurt van Prinsenbeek(Breda) of Driebergen(Utrecht) een zaak kennen die dit verkoopt.


Mijn polyester boer(duursma in wolvega)verkoopt ook spuitplamuur maar dan 2 componenten voor de compressor.Dit is echt waanzinnig mooi spul.Lekker dik op te brengen en prima schuurbaar.

http://www.faduursma.nl/


Je zou hier es kunnen kijken Laurens ,dit heb ik gevonden met beetje googlen.

Laurens Klein

bedankt ej. Maat van me woont volgens mij daar in de buurt dus zal eens vragen of hij er een paar liter kan halen voor me.

Decepticon#1

Mooi Lex dat je wat spullen kwijt bent, heb weer wat ruimte voor al die andere meuk! We spreken elkaar volgende week!

Stefan

#140
jaja...

Tis weer zover, de tijd is aangebroken Y

Daar istie weer :D :D
 
< < < < < < < < < < < <
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Haha nice avatar Stefan haha

Stefan

 :q

gouwe ouwe kerstavatar maar weer van stal gehaald :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jacob

haha, ik zag al weer een bekende avator voorbij schieten tijdens het scrollen  :D !-!

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Lekkere avatar hoor Stefan..! Gewoon volhouden..!! Hahaha..!!!

lúk

ik heb wat minder mooi nieuws  ;( ik heb week geleden ongeluk gehad met me megane.en die is finacheel totalos verklaard helaas o-) ik neem de dag waarde van me auto die bedraagt nog 6000 euro :P duz heb 3 jaar megane gereden voor goed 2000 euro 8)7 ik koop nu waarschijnlek goedkope honda terug om dagelijks mee te rijden. om ergens in 2009 een 206 rc te kunne kopen !-!

DUZ MENSSEN LAAT DE 27-JB-LH LEKKER STAAN.hij gaat naar een handelaar die hem zo lowbuget mogelijk opknapt.duz dan is het niks meer en het stuurhuis lekt ook olie dit was het wel einde megane verhaal.

Dennis Postma

Zonde Luck, zelf niets aan over gehouden? Suc6 met de afhandeling.

Tim

jammer om te horen Luk, succes met het afwikkelen van de papierwinkel en de zoektoch naar een leuke opvolger van de Megane :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

lúk

die heb ik al vant weekend eve kijken ouwe honda civic hatchback ;) en als da wat is neem ik die ga niet te lang zoeken. ding kost nie zoveel en ziet er wel geinig uit  ;) been geen echte honda fan maa rmoet nu gewoon wat goedkoops hebben !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev