Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

nou ik ben helaas gezakt ;(
het ging fout bij het aandokken.
ik draaide te scherp in en kwam dus niet uit.
maar nog weer 10uurtjes les  en dan examen opniew proberen :q
ik blijf door zetten
Truckertje

Tim

Das balen, voor de volgende keer alvast succes :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Jammer.. E achter C is ook niet het makkelijkste hoor.. ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Zijn er nog mensen die naar essen gaan?

Ik ben er de 28e de hele dag te zoeken.

Decepticon#1

Citaat van: peterachterop op 14 november 2008, 22:19:12
Zijn er nog mensen die naar essen gaan?

Ik ben er de 28e de hele dag te zoeken.

Ik denk dat ik de 6e ga proberen. Ik kan door de week niet is het probleem...29e zou natuurlijk ook kunnen...

peterachterop

Ik den kdat de 29e erg druk gaat worden.
De openingsdag en een weekenddag.

Rogier

halloo allemaaaallll

ik heb een vraag over een totaal andere auto dan een renault megane, mijn vraag gaat namelijk over een mercedes b klasse weet 1 van jullie een plek waar je die goed en betrouwbaar kan laten chippen, het is namelijk de auto van me vriendin en ze wil der diesseltje wat veller maken ze heeft nu 110 pk en wilt graag na de 140 pk.

ik hoop dat jullie een goed adressje voor der weten zou top zijn ;)

Loco_Mike

Als ik jou was zou ik naar V Tune holland gaan , die hebben de auto van me ouders gechipt (benzine) rijd nu veel beter , mijn renault gaat de 22ste van december er heen

heb voor je gekeken hier onder de gegevens wat je zou krijgen voor en na chippen


     Uitvoering                                            pk voor    pk na     NM voor     NM na
Chiptuning Mercedes-Benz B 180 CDI 109pk    109         139        250            300
Chiptuning Mercedes-Benz B 200 CDI 140pk    140         170        300            350
Chiptuning Mercedes-Benz B 200 Turbo 193pk 193         225        280            340

peterachterop

Kijk eens op de site van JD engineering, is 1 vd betere van nederland.

Stefan

ehhh Remko..
Wat is er met jou profiel/sterretjes/naam etc aan de hand...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jan van Heteren

@ Peter Achterop  Dat is inderdaad 1 van de betere maar is volgens mij VAG-groep georienteerd...
Meganomaniac

Alex Verloop

Citaat van: Loco_Mike op 18 november 2008, 20:49:38
Als ik jou was zou ik naar V Tune holland gaan , die hebben de auto van me ouders gechipt (benzine) rijd nu veel beter , mijn renault gaat de 22ste van december er heen

heb voor je gekeken hier onder de gegevens wat je zou krijgen voor en na chippen


     Uitvoering                                            pk voor    pk na     NM voor     NM na
Chiptuning Mercedes-Benz B 180 CDI 109pk    109         139        250            300
Chiptuning Mercedes-Benz B 200 CDI 140pk    140         170        300            350
Chiptuning Mercedes-Benz B 200 Turbo 193pk 193         225        280            340


en da V6 blokkie waar je het de hele tijd over had dan?

Kan wel een RS blok voor je regelen (compleet & nieuw ;)) als je interesse hebt, let me know

peterachterop


nico

Citaat van: Rogier op 18 november 2008, 19:45:14
halloo allemaaaallll

ik heb een vraag over een totaal andere auto dan een renault megane, mijn vraag gaat namelijk over een mercedes b klasse weet 1 van jullie een plek waar je die goed en betrouwbaar kan laten chippen, het is namelijk de auto van me vriendin en ze wil der diesseltje wat veller maken ze heeft nu 110 pk en wilt graag na de 140 pk.

ik hoop dat jullie een goed adressje voor der weten zou top zijn ;)

Mijn Clio is getuned door TDSL Nederland

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev