Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

ik moet zeggen dat het ook weer snel is gewend en prima bevalt  Y

complimenten aan de internetcommissie voor de snelle omzetting en alles wat daarbij komt kijken wat mij betreft  !-!

Stefan

ja, het is echt lekker weer zo zeg

en idd, complimenten aan de internetcomissie voor de snelle omzetting ook namens mij !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Moet idd ook zeggen dat ik nu weer gewend ben aan dit forum.

Ook !-! van mij voor de internetcommissie. Het werkt weer helemaal super
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Oja, ik zie 't idd.. De teller is zeker nogal gezakt qua aantal.. Daar hoef je het dus ook nie meer om te doen.. :q (grapje) Haha..

Stefan

nee, jij al helemaal niet meer...... :q
maargoed, je lag dan ook al hopeloos achter he... :D

maar 1 troost, je bent nog steeds degene die het langst ingelogd is.. :) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Haha.. Thnaks voor je opbeurende berichtje maat.. Haha.. ;) :q

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Alex Verloop

jup, mailtje ontvangen.

Had ook wel een notificatie van je PM (inc tekst), maat deze stond niet in me inbox op de site. Echter was je tekst wel in de notificatie mail leesbaar ;).

Zoek maar rusitg, heb nog wel een paar weekjes de tijd :)

Alex Verloop

Vanaf aanstaande maandag is het gedaan met alle (heerlijke) vrije tijd. Ben vanmiddag aangenomen bij Impress (Deventer) in de functie van chain logistics planner ;).

Vrijdag wordt mijn nieuwe ride afgeleverd en vanaf maandag dus aan de bak ;) (heb al 1,5 maand een contract, maar het bureau had nog geen geschikt werk voor me. Tot die tijd heb ik dus lekker betaald aan de wagen kunnen klussen, ideaal toch :))

lúk

iemand nog zin aan klein project 8)7 jochems ouwe megane met schade zal wel slootschade wezen in plaats van aanrijding ;)

http://link.marktplaats.nl/205685326

Laurens Klein

kzag die advertentie ook al staan. Mooi kleurtje en leuk onderstel. Alleen jammer van die gasdop. En wat een ongelooflijke beunmanier van reparatie. Als je zo'n reparatie ziet, zal ik een auto al niet kopen. En kvind die motorkap er ook niet uitzien. Zal ook wel schade zijn geweest en daarom deze erop.

Maar zoals ik al zei: het onderstel is zalig :P

lúk

klopt hij is met de auto in een sloot gereden bij joure ;)

Koentje

hallo, ik had ff een vraagie.
ik wel een versterker verkopen maar weet niet hoe ik een foto erbij moet plaatsen.
ik heb de zoek fuctie afgezocht maar vind het beetje ingewikkeld.
alvast bedankt

gr Koentje

Benjamin Renon

#43
Je moet de foto eerst uploaden, dan kopieer je de link van je foto. Als je de foto wilt toevoegen dan kun je op het icoontje onder de scheve i pakken. Als je er bovenstaat met je muis krijg je "Voeg Afbeelding toe" tezien. Kopieer dan je link tussen de code. Dan zou het moeten werken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

en waar moet ik die dan uploaden? en waar zet ik dan dan neer?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev