Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Thanx voor de support... Had vanmiddag telefoontje gehad en al snel 10 tot 15 minuten gebeld. Verschillende vragen beantwoord en gesteld. De toekomstige functie lijkt veel beter bij me te passen. Ik houd jullie wel op de hoogte. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Wat voor een functie is het dan Benjamin?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Zoals ik had begrepen zijn het meer 3 functies in één. Het zal een gedeelte zijn als service adviseur voor Renault (waar ik eigenlijk voor solliciteerde). Daarnaast beetje administratief werk. En het inrichten van de administratie en inleren/ondersteunen van mensen voor 't Nissan gedeelte (nieuw dealerschap). Het is allemaal in het verlengde wat ik nu doe. Nu werk ik puur administratief en dat heb ik een beetje gezien. Maar maandag zal ik precies horen wat het allemaal in gaat houden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Succes met het Nissan gedeelte, gelukkig is het ergste daar voorbij  :D

matthew

dat is mooi nieuws Benjamin,succes inderdaad.

En dat lijkt me een best druk baantje.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

lúk

Succes Benjamin !-!

ik ben vanavond eve bij honda civic wezen kijken. op 1e gezicht wel leuk ding morgen er met maatje van me heen proefrijden. en maar es over de prijs onderhandelen en uiteraat nog eve veder kijken  ;)
heb afgelopen dinsdag dan tog echt afscheid moeten nemen vande coupe. doet tog wel betje pijn je 1e auto zo te zien ;(

Benjamin Renon

Helaas weet ik daar alles van Jeroen. Gelukkig gaat het nu een beetje beter met het Nissan gedeelte. :q (Het is nogal een rommeltje daar op dit moment)
Lijkt me ook wel een drukke baan, maar misschien valt het allemaal wel reuze mee. Dat hoop ik tenminste...

Jammer dat je afscheid hebt moeten nemen Lúk, maar dit hoort er nu bij. En ach misschien ben je het straks wel helemaal vergeten als je in je nieuwe bolide rijdt. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Cijs


rs50jochem

Ik hoop dat het wat wordt Benjamin..!!!

peterachterop

Zoals ik in t fotografie deel al liet lezen.

Ik heb binnenkort een shoot met Julia Mitomi. Julia is 4e geworden in de dance show "so you think u can dance".

Ik heb vandaag een gesprek gehad met de schouwburg groningen om hier de shoot te laten plaatsvinden, heb zojuist een bevestiging terug gehad dat ze me met alle hulp willen helpen.

Echt super.

Timo Zuiderduin

Gaaf Peter  !-!

Die Julia kan je in alle bochten laten poseren!
mooie meid die heel erg vette skills heeft!! ben benieuwd naar je pic's.

p.s. hoe krijg je het voor elkaar dat ze voor je gaat poseren dan?

Laurens Klein

vandaag benk weer eens verder gegaan met me megane. Hier wat foto's. Heb alleen het idee dat er iets ontbreekt(behalve de standaard dingen)




Hoop van het weekend de carosserie af te schuren en ook verder te gaan met de achterklep.

Graag hoor ik commentaar opmerkingen wat jullie denken dat er nog aan gedaan kan worden. Want zoals ik al zei: kheb het idee dat er iets aan de voorkant ontbreekt/niet past.(miss luchthappers in voorbumper)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev