Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

that was me! (3 years ago).

Vond het toen overigens wel een mooi resultaat (m.u.v. de voorbumper, de achterlichten en de te hoge spoiler). Inmiddels ben ik niet echt meer een fan van het optisch verbouwen van auto's.

Robin

Ik heb me toch serieus kapotgelachen om 2 dingen :

1. de vieze prelude van die ontwerp-homo :P

2. en die lui die beweren dat je van een openluchtfiltertje en een uitlaat veel meer vermogen krijgt :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Cijs

ik heb hem ook nog ff zitten kijken

evo-spoilertje was nog best aardig vond ik destijds; voorbumper is idd goed dat ie is vervangen ondertussen Y

Laurens Klein

hoe zit het met de kwaliteit van de spullen, werkzaamheden, spuitwerk etc?

Want heb weleens gehoord dat DGB nogal beunhazen waren. Bij een audi hadden ze bij het opplakken vna de sideskirts de zijkant vna de auto kaal geslepen en daarna niet gespoten. DIt was dus helemaal weggeroest. Ben dus wel benieuwd of dit een utizondering was of dat ze echt zo amateuristisch te werk gaan.

Michel Cijs

bij de meeste DGB auto's was de kwaliteit idd niet goed, die van timo was; vond ik;  een uitzondering; was best ok gedaan. Interieur ook netjes

de verbredingen achter had ikzelf anders gemaakt, was niet logisch gedaan maar op zich wel ok afgewerkt


Dirk Kuipers

Kijk eens aan. De megane 3 is nu ook officieel lid van het forum.. :)
Goeie zaak! :)

Thijsie

Lol @ Jeroen, volgens mij was ie gelijk stuk ook ...

Megane 3 ... ben benieuwd wie hem als eerste heeft hier ;)

Robin

ik denk degene die een leuk budget te spenderen hebben voor een auto v/d zaak :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik win gewoon ff die 25 miljoen met oud en nieuw :d en dan bouw ik me meganetje helemaal om en koop voor der bij een megane 3 of een leuke audi a8 :P

Dirk Kuipers

Ja inderdaad.
Nu nog mensen die de boel gaan vullen!
Maar dat zal zijn tijd nog wel ff nodig hebben.. :)

Benjamin Renon

Yes, net weer wat "goed nieuws" te horen gekregen. Ik mag maandag a.s. op sollicitatie-gesprek bij een collega dealer in Nuenen. Ben benieuwd wat dit gaat worden!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Goed nieuws Benjamin, succes  !-!

Decepticon#1


Floortje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev