Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

Ja jammer luc ook van de Megane (ook al krijg ik het idee dat je het zelf niet zo erg vind),het zal je zoektocht naar de 206 rc wel versnellen.

Alex Verloop

Citaat van: lúk op  9 december 2008, 20:36:28
ik heb wat minder mooi nieuws  ;( ik heb week geleden ongeluk gehad met me megane.en die is finacheel totalos verklaard helaas o-) ik neem de dag waarde van me auto die bedraagt nog 6000 euro :P duz heb 3 jaar megane gereden voor goed 2000 euro 8)7 ik koop nu waarschijnlek goedkope honda terug om dagelijks mee te rijden. om ergens in 2009 een 206 rc te kunne kopen !-!

DUZ MENSSEN LAAT DE 27-JB-LH LEKKER STAAN.hij gaat naar een handelaar die hem zo lowbuget mogelijk opknapt.duz dan is het niks meer en het stuurhuis lekt ook olie dit was het wel einde megane verhaal.

Zonde kerel, maar dat wist je al :(. Dat waar we het toen over hadden gaat dus niet door?

lúk

tuurlijk vind ik het niet erg leuk  :neen: maar om dat ik nu nog 6000 euro krijg heb ik er vrede mee want ik weet zeker ik had er nog geen 5000 voor gehad bij gewoon verkoop ;) en met inruil helemaal niet en rc die komt er in 2009 wel. ik hoop dat ze door de crisses gaan zaken in prijs  ;) duz wacht daar mee tot april denk ik.maar moet wel iets hebben om mee naar me werk te gaan etc duz nu wat goedkoops !-!

lúk

nee lex die was helaas al verkocht sorrie :neen:

Alex Verloop

bagger  8)7. Kan je die beste Gerard eens vragen aan wie die hem verkocht heeft (inc mailadres... PM maar aub). je weet wel waarom  8)

lúk

zal hem wel mailtje stuuren  ;) als ik wat weet bel ik je :q

rs50jochem

Hahaha.. Ik heb jullie verhaalte al helemaal door.. Ja, zonder de juiste shit is de juiste shit niet stug genoeg Alex.. :q Hahahaha..!!!

lúk

sssssssssssssssssssssst jochem :q

Rogier

luk met zijn (aankomende) gevleugelde honda :):P
probeer die dakspoiler nog te bemachtigen ookal zal het weinig zin hebben die gasten willen dat toch niet afstaan :( maar niet geschoten is altijd mis he ;)

groetjes :P

Stefan

zonde Luk...

Succes met zoeken naar een andere waggie.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: RS50Jochem op  9 december 2008, 10:47:23
Lekkere avatar hoor Stefan..! Gewoon volhouden..!! Hahaha..!!!

Zeker... Y
1x per jaar halen we m weer van stal he... :q ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Kwam net deze foto tegen op een engelse auto-site. Lijkt me wel wat voor Peter vd Meij... ;) Maar misschien dat dit net wat te "extreem" is. De auto is een Corsa uit 97.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

peterachterop

Heb gisteren de kerstkaart ontvangen, mooi gedaan.

Dennis Postma

Yep, ook hier is de kaart binnen gekomen. Netjes  !-!

Tim

Hier is ie ook ontvangen, leuk gedaan !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev