Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

nu zit ik weer met dat ik geen afbeelding bij me profiel kan maken of kan dat niet met een link van mijnalbum?
Lowered M3C GT

Alex Verloop

Dan heb ik je laatste antwoord niet mogen ontvangen helaas ;) (mijn vraag over die 3 cd's :))

rs50jochem

Zo, ik ben hier ook maar eens om te loeren.. Even in alle snelheid, hoe kan ik van de afsluitmeeting het topic vinden..? Ik ben namelijk benieuwd naar nog meer foto's dan die van Matthew en Stefan.. ;)

Michel Cijs

dat topic staat hier nog niet, kan ik wel ff aanmaken

de oude posts staan hierover nog op het 'oude' forum natuurlijk
http://www.meganeclub.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=87&func=view&id=2519&catid=22&limit=15&limitstart=60

Michel Cijs

Citaat van: peterachterop op  3 november 2008, 17:02:19
Citaat van: Tim op  2 november 2008, 19:57:15
Mij maakte het niets uit. dit SMF forum of het fireboard.

Ik hoop alleen dat de activiteit wel terug keert. (Wat ik eerlijk gezegd betwijfel).

dat miste ik ook op t nieuwe forum, soms keek je na 2 dagen weer en had je 6 berichten te lezen.

je was niet de enige, bedankt voor de aanvulling

het blijft natuurlijk een taak aan de gebruikers, cq 'beroeps-spammers', om dit forum weer veel te gebruiken. Net zoals dit was in het verleden en op het fireboard forum. De gebruikers/leden maken het forum, niet het forum zelf (het forum is de tool cq hulpmiddel, niet het doel ;)) Y

Alex Verloop

Citaat van: Alex Verloop op  3 november 2008, 18:47:27
Dan heb ik je laatste antwoord niet mogen ontvangen helaas ;) (mijn vraag over die 3 cd's :))

Vreemd... in me PM box staat die niet Remko... maar bij me mail staat wel een notificatie van je bericht.. echter niet terug te vinden op de site

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op  3 november 2008, 17:27:02
Citaat van: Michel Veltman op  3 november 2008, 09:26:27
daar zijn de ''overlopers'' weer ;) :D

Rij jij tegenwoordig ook niet in een Peugeot rond? :P

yep lang leve mn voorloopauto van werk ;)
Zal tzt wel weer een 207 worden maar dan met wat meer luxe/sportievere uitvoering is het idee...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

Citaat van: Alex Verloop op  3 november 2008, 19:22:34
Citaat van: Alex Verloop op  3 november 2008, 18:47:27
Dan heb ik je laatste antwoord niet mogen ontvangen helaas ;) (mijn vraag over die 3 cd's :))

Vreemd... in me PM box staat die niet Remko... maar bij me mail staat wel een notificatie van je bericht.. echter niet terug te vinden op de site

Kans vrij groot dat er gereageerd is op een mailnotificatie...ondanks dat er duidelijk staat om niet te reageren via de mail maar via de pm functie zie ik regelmatig antwoorden in mn mailbox verschijnen

(overigens is dit niet als aanval bedoeld op jullie)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Citaat van: Michel Veltman op  3 november 2008, 19:23:48
Citaat van: Dennis Postma op  3 november 2008, 17:27:02
Citaat van: Michel Veltman op  3 november 2008, 09:26:27
daar zijn de ''overlopers'' weer ;) :D

Rij jij tegenwoordig ook niet in een Peugeot rond? :P

yep lang leve mn voorloopauto van werk ;)
Zal tzt wel weer een 207 worden maar dan met wat meer luxe/sportievere uitvoering is het idee...

Volgens mij zijn die "overlopers" wel de meest actieve op het forum knullebul........ o-) --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

#24
Daarom zal Michel C. jullie ook wel "beroeps-spammers" genoemd hebben... :x :D ;)

Maar jullie zorgen er wel voor dat alles actief blijft
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

ach, mijn berichten teller is lekker afgezwakt na de opschoning hoor...;)

En trouwens, dat al al die jaren..
Valt best mee.. :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Nu heb je weer de tijd om alles wat meer omhoog te schroeven. ;) Het volgende doel is nu 150 klets maar raak topics?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

#27
haha, ja dat zou kunnen, maar dat boeit me niet zoveel hoor.
Ik ben altijd al behoorlijk actief geweest op het forum, ken een hoop mensen, weet overal de weg, dus dan gaat het vaak redelijk snel allemaal.

Klets maar raak deel 150 duurt nog ff hoor Benjamin :q ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Op deze manier gaat het lekker vlug. Maar je bent toch een van de leden van 't tweede uur of niet Stefan? Zolang je je goed amuseert is er niets aan de hand... Zo hebben wij ook van alles te lezen tussen de werktijden door.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

ja, ik ben er al heeeeel lang bij ja.
Zelfs voor dit forum was ik er al enige tijd (dus nog voor september 2004)

Ik vermaak me wel hier, dat komt omdat ik veel mensen ken zoals gezegd, en veel mensen kennen mij ook weer.
Als ik iemand ergens mee kan helpen ofzo, dan doe ik dat uiteraard.

oja, ik ben trouwens blij dat we weer op dit forum zitten, dit werkt weer als een speer !-!
(en de smilies doen het ook weer gewoon.. :q ;))
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev