Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

dat is wel even minder benjamin in iedergeval succes met het zoeken naar een nieuwe baan.

Rogier

hey mensen

even wat anders dan de megane of over auto's jullie kunnen me collega ergens mee helpen
als jullie voor haar willen stemmen op de volgende site http://www.missnederland.nl/index.php?url=/content/en/de_missen/miss_details.html&params=/334 want ze kan namelijk miss nederland worden en dat zou natuurlijk geweldig zijn
er hoeft nog maaar tot zondag gestemd te worden en dan komt ze der achter of ze het wordt ja of de nee
zouden jullie haar hierbij kunnen helpen door een stem uit tebrengen

het gaat als volgt je klikt op de link en komt meteen bij haar terecht je ziet aan de rechterkant sterren staan en die moet je volledig maken dus 5 sterren en dan krijg je een personel code en die moet je invoeren en dan heb je een bijdrage geleverd om haar MISS NL te maken;)

alvast bedankt :)

peterachterop

Zit net de wereld draait door te kijken.

Stukje van popstars denk ik waarin gerard joling een behoorlijkgezette vrouw aan het huilen krijgt door te zeggen dat de omvang van haar jurk bij een stomerij geweigerd wordt en ze zullen zeggen dat een tent niet in een stomerij gereinigd kan worden.

Domme ###

Rogier

meestal heeft die kerel ook een plaat voor zijn kop en zegt van alles zonder er bij na te denken of die mensen er niet door gekwetst zullen worden

peterachterop

Gisteren dagje essen geweest, wel leuk om mee te maken een dag op de persdag rondlopen.

De dag dat pers en mensen uit de auto industrie conferenties houden.

Op 1 of andere manier miste ik de drukte wel.

Maandag waarshijnlijk en dagje heen als bezoeker.

En ik kan zeggen een kwijldoekje meenemen is geen verkeerd idee.

Timo Zuiderduin

Hoop niet dat dit een meganerijder was. (zowiezo triest, maar dat terzijde)
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2679079/__Dode_en_gewonden_door_ongeluk_Delfzijl__.html?p=16,1

Het lijkt op de foto op een Megane, maar kan het mis hebben.

Tim

CiteerEen van de gewonden is de 33-jarige bestuurder uit Delfzijl, die vermoedelijk onder invloed van alcohol en drugs was

ALS die bestuurder idd onder invloed van alcohol en drugs was, is stom om daarbij in de auto te stappen....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Volgens mij is het een Punto of Twingo en niet een Megane..

Dennis Postma

Tja idd erg triest, maar het volgens mij toch echt geen Megane maar een Polo  :x

Decepticon#1

Succes Benjamin, je vind vast wel iets nieuws wat je bevalt!

Rogier

het is inderdaad geen megane de achterlichten zijn daar te groot voor ;) en het lijkt inderdaad op een vw polo weer 1 die regelrecht na de sloop kan.

toch sneu dat die bestuurder er aan overleden is maar gelukkig heeft ie niet iemand mee genomen de dood in

ik heb zelf gister een fietser aangereden met het weg rijden uit een parkeer have die klote knipperlampjes op de fietsen zie je bijna niet  :(
gelukkig heeft die vrouw niks alleen een blauwe plek en de fiets is nu een vouwfiets geworden lligt een beetje dubbel

en om een nieuw onderwerp te starten hebben jullie wel is een ongeluk gehad zoja wat is er gebeurt en hoe eindigde je auto ?

mvg rogier

Stefan

Dat moet je eigenlijk aan onze expert Jochem vragen........ o-)

:D :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Je auto kan overal eindigen.. Ik heb enkel auto's van teveel geld waard die dan stuk gaan en daarmee komt je auto niet standaard mee op de sloophoop hoor.. Meestal blijven ze gewoon rijden.. ;)

Tim

M'n vorige auto (Citroën Saxo) heeft een keer flink in elkaar gelegen. Voor me reed iemand die vol in de remmen ging voor een verkeerslicht dat net op oranje/geel sprong (staat een roodlicht flitser bij die kruising, die op dat moment werd gerepareerd) Ik stond nog op tijd stil alleen de auto achter me haalde het niet en ramde ff de rechter-achterkant uit de Saxo. Gevolg paar duizend euro schade (auto net niet TL). zal nog een fototje zoeken van hoe het dingetje erbij stond.
Zelf heb ik er niets aan overgehouden :)

Saxo moet nog steeds ergens rond rijden (in Drenthe?) alleen is de APK al een week verlopen.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Timo Zuiderduin

Ik heb gelukkig nog niet heel veel schade gehad.

In mijn eerste auto (Audi 80) ben ik ooit tijdens straatje keren dankzij niet opletten in de voorkant van een gloednieuwe stilstaande passat gereden, Audi had alleen een gebarsten achterlicht maar Passat lag goed in elkaar.

Daarna met de Tigra een maatje van me achterop gehad die dankzij het ontbreken van ABS doorgleed in mijn achterkantje.
na reparatie, 2 weken later een vriend van me die achteruit reed tegen mijn voorkant aangekregen.
in beide gevallen zachte tikjes met minimale schade.

en met de Megane paar keer iemand die tijdens parkeren wat lak van de bumpers af geschaafd had. niks ernstigs dus.

daarna eigenlijk nooit meer schade gehad.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev