Advertenties


Klets maar raak deel 101

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Niels van Dijk

Haha! Daar had ik ook al last van :D Motor werd niet warm omdat er allemaal sneeuw tegen de radiateur zat, en alles vloog omhoog recht op mn voorruit :)

Rogier

hey mensen ik heb een vraagje
ik ben op zoek na een xenonkitje ik heb zelf angel eyes in me auto dus ik moet de h1 versie hebben en dan graag de 8000k alleen ik stuit op het volgende op internet zie je zoveel verschillende setjes + prijzen zoals op de rbcartuning site zie je een set voor 99,- euro en bijv bij de remcoshop weer voor 79 euro en die van pilot zijn weer bijna 100 euro duurder
kunnen jullie mij het verschil vertellen en wat wel en niet goed is en waarom ? want ik snap er niks meer van want ja in mijn ogen lijkt zo'n set van 79 euro ook goed of is dat op ten duur een dure koop ??

mvg rogier

matthew

Ik zeg koop setje bij rb voor 100 euro en erzit dan 2 jaar garantie op en dat heb ik nog nergens gezien.
Er hebben hier meerdere mensen een setje daar gekocht.

Reinier Goorden

Bij Pilot zijn de balasten erg klein wat weer makkelijker inbouwen is, en ze geven garantie (weet nie precies hoe lang) waarmee je bij welke dealer dan ook terecht kan.
Zelf heb ik in de megane ook een setje van RB, niks mis mee hoor ;)

Rogier

okey okey

ik zal is even kijken hoe het gaat lopen met de financiering :P want ik had een beetje hoge apk kosten :( maar ja hoort erbij tog ik hoop dat die aanbieding nog even blijft:)
maar me lampen moeten zowieso vervangen worden want met dit weer zie ik in de avond bijna niks zeer link om te rijden en xenon oogt veel mooier :)

ik hoop op nog meer informatieve antwoorden over me xenon vraag
alvast bedankt

peterachterop

Gisteravond verjaardag van mijn vader gevierd bij mn ouders, na een leuke avond weer op huis aan. Ik draaide de straat in en zie allemaal brandweer in de straat.

Is t huis vd overburen uitgebrand.

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=77434

rs50jochem

Bij mij gisteravond idem een brandje.. Heb er tot 11u van mogen genieten (nablussen eh)..

http://www.webregio.nl/1102011331290000000/Een+gewonde+bij+woningbrand+Brinklaan+Bussum.aspx

matthew

dat is aan de overkant van jouw toch Jochem?

Benjamin Renon

Deze week wat minder leuk nieuws gekregen, mijn contract wordt niet verlengd. Ik maak per half januari geen dienst meer uit van Renault. Maar het is een goed moment om ook eens wat anders te gaan doen dan administratief bezig te zijn. Dus de komende tijd wordt 't flink zoeken naar een nieuwe uitdaging.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Aii. Succes met zoeken Benjamin!

Jan van Heteren

Benjamin succes met zoeken van een nieuwe uitdaging....misschien krijg je nu wat je helemaal top vind!
Meganomaniac

Stefan

Vervelend Benjamin..

Succes met het zoeken en vinden van en naar een nieuwe uitdaging.. :) Y

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

't werk was wel leuk om te doen, maar alleen op lange termijn saai. Het liefst blijf ik binnen de automotive branche. Maar misschien wordt 't ook wel een andere branche. We zullen wel zien... Ben nu al druk bezig met zoeken. Je kan er tenminste niet vroeg genoeg mee beginnen...

't komt allemaal wel weer goed...  :)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Succes met de speurtocht Benjamin :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev