Advertenties


Forumomschakeling, stel hier je vragen/opmerkingen aan het bestuur

Gestart door Michel Veltman, 29 oktober 2008, 09:23:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Ik kon van de week ook nog PM's versturen, RB had 'm wel ontvangen maar kon hem niet openen (of iets van die strekking)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

peterachterop

Als je een reactie op een bericht wilt typen en op antwoorden drukt dan verschiet de gehele pagina en moet je helemaal naar boven om het bericht te typen.

Ik krijg als ik op antwoorden druk het deel waar de "reclame" banners staan.

freek

nog maar een keer de vraag. waar is mijn te koop auto gebleven. kan hem niet terug vinden
only men of stihl

Michel Cijs

pm berichten kunnen inderdaad nog wel verzonden worden via het forum, wellicht dit uitzetten want kan verwarrend werken

inloggen op de voorpagina en forum kan dus niet verschillend zijn (afhankelijk van de door jezelf gekozen inlognaam en wachtwoord)

die van jou Freek staat volgens mij gewoon nog op het oude forum..........
http://www.meganeclub.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=87&func=view&id=2081&catid=32

misschien ff een nieuwe aanmaken op het nieuwe forum ;)

matthew

of je hebt je de vorige keer niet uitgelogd op de site en dan moet je eerst naar forum gaan en dan terug naar home van de site en dan ben je ingelogd

freek

only men of stihl

Paul

Had gisteren 2x pm, maar was niet te openen. Ik kreeg nu geen melding meer dat de pagina niet te openen is.
Dus degene die mij pm's gestuurd heeft, moet dat effe opnieuw doen via de site.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

jerry16v

zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik vanuit een geplaatst bericht een pb kan versturen ik zie het effe niet of wordt ik gek ha ha 8)7 8)7 :q :q

Benjamin Renon

Dit gaat niet meer via dit forum. Je moet dan op de site zelf inloggen en van daaruit kun je wel berichten versturen naar andere gebruikers.
Waarschijnlijk moet je dan nog een nieuwe inlog aanmaken. Je hebt dan dus twee inlog gedeeltes een voor 't forum en een voor de site.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

BenZ

Ik lees nu even dit forum door, blijkt dat men het liefst hier de eigennaam gebruikt ipv nickname. Vandaar dat ik dan mijn naam even wil laten wijzigen van "BenZ" naar "Ben" (als die naam al niet in gebruik is dan). Is hier melden genoeg of moet ik het nog door geven aan een admin :P?

Marc Brouwer

"We Shall Not Be Moved"

Laurens Klein

zou het mogelijk zijn dat je weer kan reageren bij het sales-gebeuren?
Want als je nu ergens op wilt reageren kun je niet in het desbetreffende topic reageren en ook geen pm versturen(als degene geen lid is)

Ik begrijp dat er dan vaak gekickt wordt, maarja....dan moet je gewoon diegene bannen oid.

Of kan de pm-functie weer worden zoals hij eerst was?

Hoor wel of het iets is. Want jullie zullen het vast ook niet voor niks verandert hebben:P

Michel Cijs

reageren op marktplaats kan toch via mail naar personen toe?
pm-en kan via de site als men lid is (wat hopelijk bij het marktplaats grotendeels het geval is)

pm-functie ook op het forum zetten zou betekenen dat iedereen weer de site omzeilt en direct het forum benaderd...........beetje jammer van zo'n mooie site ;)

MCP08

Hoi,

Waar kan ik vinden waar ik het geld naar over moet maken etc. ?

Groetjes

Marc Brouwer

Ik zal je mijn rekeningnummer wel geven  :D

Maar waarvoor wil je geld overmaken?? Voor een meeting of voor het lidmaatschap. Namelijk bij beide aanmeldingen krijg je een mail met daarin ons bankrekeningnummer.  Y
"We Shall Not Be Moved"

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev