Advertenties


Forumomschakeling, stel hier je vragen/opmerkingen aan het bestuur

Gestart door Michel Veltman, 29 oktober 2008, 09:23:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

CiteerOmzetting forum

Beste leden, sympathisanten en bezoekers,

Met de lancering van de nieuwe website begin september zijn we ook overgestapt op een relatief nieuw forum die het mogelijk maakte om met 1 registratie/account toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Ondanks meerdere tests vooraf zijn we toch geconfronteerd met een aantal problemen. Deze problemen zijn van dien aard dat we er geen geschikte oplossing of workaround voor kunnen geven. Meest bekende probleem ondervonden door jullie is het soms wel en soms niet zien van forumdelen en topics.

Naast deze technische problemen hebben we ook van meerdere mensen gehoord dat het nieuwe forum toch niet zo intuïtief werkt als we vooraf verwacht hadden.

Wij zijn ons goed bewust dat het forum het kloppend hart is van de club en het forum niet alleen technisch goed moet werken, maar ook voor een ieder prettig in gebruik hoort te zijn.

Met deze beweegredenen in ogenschouw hebben we het besluit genomen om op korte termijn het huidige forum te gaan verlaten en terug te stappen naar het vorige forum.
Dit willen we aankomend weekend laten plaats vinden,dus zaterdag 1november of zondag 2 november.Hierdoor zal het forum ook wel even buiten werking zijn.
Met deze pas op de plaats zorgen we er in ieder geval voor dat jullie weer gebruik kunnen maken van de volledige functionaliteit(en) waar jullie recht op hebben en ook hadden. Het vorige forum heeft altijd tot ieders plezier goed gewerkt en is een goede basis om vandaar uit verder te gaan zoeken naar een oplossing voor langere tijd aangezien de 1malig inlogfunctionaliteit in praktijk heeft bewezen een aanwinst te zijn. We willen proberen deze functionaliteit in de toekomst terug te brengen zonder verlies van forumfuncties.

Deze omschakeling brengt een aantal wijzigingen met zich mee waar jullie over willen informeren:

* 1 malig inloggen op de website en forum komt te vervallen. Voor mensen die voor de lancering van de nieuwe site al geregistreerd waren op het forum kunnen gebruik maken van deze account. Voor mensen hier nieuw in aanraking mee komen kunnen zichzelf (opnieuw) registreren. Doordat 1 persoon nu de mogelijkheid heeft om zichzelf te registreren op de website maar ook het forum hierbij het nadrukkelijke verzoek om de inlognaam gelijk te houden, dit voorkomt verwarring. (zie volgende punt)

* Versturen van PM berichten is alleen mogelijk op de website, niet (meer) op het forum.

* Het nu nog huidige/actieve forum zal worden uitgeschakeld. Hierbij het dringende verzoek om indien gewenst, zo snel mogelijk de informatie op te slaan. (vb. projectpagina's). Voor de mensen die al actief waren op het vorige forum kunnen jullie verder onder je eigen inlognaam en je projectpagina eventueel weer bijwerken.

* Er zal een "sticky" topic gemaakt worden waarin vragen/opmerkingen en onduidelijkheden geplaatst kunnen worden. In dit topic zullen de mensen van het bestuur waar mogelijk zo snel mogelijk jullie vragen proberen te beantwoorden.

Vriendelijke groet,

Bestuur Renault Mégane Club 

Wanneer je dit bericht leest betekend het dat je op het "oude" forum bent aangekomen.  Y

Mocht je vragen hebben over wat er nu allemaal veranderd is of heb je opmerkingen aan het bestuur stel deze dan in dit topic.
Dit topic zal nauwlettend worden bekeken door de leden van het bestuur en waar mogelijk reageren we zo snel mogelijk.

Let op: het is niet de bedoeling om in dit topic onnodig te gaan kletsen. Daar is het klets maar raak topic voor  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

2 november:

Forumomschakeling is gedaan zonder problemen.
SMF forum is weer gereed voor gebruik.
Fireboard forum is gesloten maar kan wel bekeken worden.
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

FabianMegane

Ik heb mijn RMC sterren nog niet! Wordt hier nog aan gewerkt?

Stefan

eeeehhh..

Hoe doe je nu aanpassingen in je profiel..?
Dus stel dat ik iets in mijn handtekening wil aanpassen...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Zoals je dat vroeger altijd gedaan heb  ;)

Moet 1 van de admins denk ik nog even aanpassen, nu kan het niet meer.

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


Stefan

Owkee

het kan weer idd
Ik moest natuurlijk ff melden dat ik de bowling kampioen van 2008 was he...... :q ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

freek

eeey

ik heb mijn auto te koop staan en daar had ik een topic van gemaakt op het nieuwe forum. maar ik kan hem niet weer vinden. is die eraf gehaald??
only men of stihl

Laurens Klein

eigen naam is idd persoonlijker. Zou mijn naam verandert kunnen worden in Laurens Klein ipv Bikkeltje? Alvast bedankt:)

Zou het trouwens ook mogelijk zijn om achter het forumdeel kan staan hoeveel nieuwe berichten er zijn? Zoals bijv: Algemene zaken (3). Dus dat er 3 nieuwe zijn. Of zou dit te lastig zijn?
Want verder is het weer ff wennen maar er zijn wel ergere dingen om te wennen_0_

Paul

Citaat van: Remko . op  3 november 2008, 22:29:49
Wij zouden het op prijs stellen als jullie net als op het fireboard-forum,
je eigen naam zouden gebruiken ipv een nick-name.

wil je dit inderdaad veranderen geef dit dan even door,
dan word dit zsm voor je gedaan. Y

dan word het allemaal een stuk persoonlijker. !-!

Dat vond ik idd ook wel prettig van het andere forum
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Laurens Klein

bedankt.

Ja, het kopje is ook blauw maar je ziet dan niet hoeveel het er zijn geweest. Maarja...echt storend is het niet :)

Paul

Ik kan geen pb's meer ontvangen :?
Als ik op het forum de melding krijg "er is een nieuw persoonlijk bericht" en ik klik op ok, dan geeft hij de melding: u kunt geen berichten ontvangen of zoiets.
Ook is hij niet terug te vinden op de beginpagina onder mijn berichten.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Michel Veltman

pm functie is op het forum uitgeschakeld.
PM versturen kan alleen via de voorpagina v/d website.

Kan je me de melding doorsturen per mail? (dan kan ik even zien of de notificatie van het forum of website komt)

Als er iemand wél een pm kan sturen via het forum hoor ik het graag Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

rs50jochem

Ik kan wel pm's versturen via het forum maar ik twijfel ofdat ze ontvangen worden.. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev