Advertenties


velgen speling

Gestart door markie, 10 augustus 2008, 14:14:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

markie

hey. mijn  stuur b lijft trillen terwijl hij gisteren is uitgebalanceerd en uitgelijnt
nu kwam ik er achter dat mijn velg binnendiamer waardat rubber zit veel te groot is vergeleken met mijn as. dit hoort volgens mij op elkaar aan te sluiten lijkt mij anders moet hij altijdtrillen

kan ik ergens anders van die rubbers vandaan halen? het trillen is ook gekomen sinds deze elgen, heb ik ook gewoon nieuw gekocht bij velgen land.het is ook pas sinds ik die velgen heb..

merk is evolution

het stuur trilt heeeeel erg hard bij de 120+

Benjamin Renon

Ik denk dat je het beste een set centreerringen kan aanschaffen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ja, idd centreerringen halen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

jep centreer ringen,dan sluit de velg weer strak omde naaf.

Maar als je nieuwe velgen koopt op auto uitgezocht moet je die er toch gewoon bij krijgen bij de betere velgenboer.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

markie

ze komen van velgen land vandaan..
waar kan ik een setje centreer ringen vandaan halen?

Thijsie

Hey Remko
Die set velgen die ik van jou heb overgenomen zorgt er ook wel voor dat er wat trilling bij 120 is. Zijn er bij die dingen ook centreerringen nodig? Of is het verstandig om ze even uit te laten lijnen + balanceren?

rs50jochem

Waarschijnlijk zul je ze eens moeten laten balanceren en mogelijk de auto eens laten uitlijnen ja.. Ik kan me niet zomaar indenken dat die velgen geen centreerringen hebben.. ;)

Thijsie

Citaat van: Remko de W. op 26 augustus 2008, 14:32:21
Nee klopt, zijn namelijk originele IDE velgen,
die hebben geen centreerringen nodig.
het gat is precies groot genoeg.

ik had er zelf geen last van, maar een keertje balanceren kan nooit kwaad natuurlijk.

okidoki :) thanks

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev