Advertenties


Bekabeling trekken.

Gestart door Giorgio, 7 augustus 2008, 18:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Giorgio

hallo ik heb sinds vandaag een megane,
nu wil ik graag mijn sub en versterker en weer inbouwen
maar hoe kan ik heb beste de stroom kabel trekken? en de tulp kabel?

bijvoorbaad dank

Met vriendelijke groet Gio

michel81

hoi gio.
als je wat meer gegevens van je auto geeft kunnen we beter antwoordt geven op je vraag.
groeten michel.

Giorgio

Sorry ja dat was ik even vergeten maar hier hebben jullie iets meer info
ik heb een magane 2 (gewoon de 3 deurs versie en geen coupe of station) uit 2005 het is een 1.5 DCI
hij heeft een Carminat radio met navigatie.
maar ik zou graag willen weten waar ik de stroomkabel vanaf mijn accu naar binnen kan schieten?


Jacob

Ikzelf heb de stroomkabel achterlangs de accu naar binnen gewerkt, maar was best een "minder prettige klus" (om het maar ff beschaafd uit te drukken). Heb later hier wel op het forum gelezen dat je makkelijk via de rechterkant van de auto uit de motorruimte kan gaan, dan kom je achter je dashboardkastje uit.

Dashboardkastje is er trouwens heel makkelijk uit te halen (zijn maar een stuk of 6 schroefjes ofzo), dus makkelijke werken dan.

Giorgio

Het is allemaal gelukt het werkt super
dank jullie wel voor de hulp

henri

#5
ben toch wel benieuwd hoe je/jullie dat hebben gedaan.. ben er zelf ook mee bezig maar dit is de eerste auto waar ik het niet voor elkaar krijg om de kabel vanaf de accu de auto in te krijgen.
ik heb zelf een megane 2 1.9dci en dat motorruim zit zo vol dat ik er niet eens aan durf te beginnen
heb de accu er ook al uit gehad maar kom daar ook niet veel verder mee.. dashboardkastje er ook al uitgehad maar met al dat issolatiemateriaal word ik er ook niet veel wijzer van

iemand anders een ingeving?

Benjamin Renon

#6
Ik weet niet hoe goed je engels is maar deze site ben ik een tijdje geleden tegen gekomen. Ik weet niet of deze link geld voor alleen de sport modellen of ook de gewone Mégane 2. Vind dat hier duidelijke foto's bijzitten van het hoe en wat...
http://www.meganesport.net/guides.htm
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

henri

engels moet geen probleem zijn.. zal het eens op m'n gemak doorlezen en kijken of ik er wat mee kan.

bedankt man!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev