Advertenties


bekrast

Gestart door wouter-coupe, 5 augustus 2008, 22:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

wouter-coupe

helaas het is zo ver

eindelijk heerlijk op vakantie wetend dat me auto ergens een paar dagen heeft gestaan met pech.Bekrast jahoor de hele zijkant net nieuw compleet overlaten spuiten!wat nu te doen? is hier een of ander fonds voor ben wa-plus verzekerd dus....

iemand die mij verder kan helpen?

m.v.g.

wouter

rs50jochem

Was je auto mee op vakantie..? Zoja, vakantieverzekering..!

wouter-coupe

stond met pech net voor me vakantie bij de shell in barendrecht en toen  heb ik me schoonvadern hem late maken en die ontdekte de grote kras

zit nu in grand-canaria heb al online aangifte gedaan.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mike R.

Ik was de afgelopen 5 dagen op Texel, wij lopen een 2 uur na aankomst naar de auto op de parkeerplaats aldaar en op een redelijk grote afstand schrik ik al, "NEEEEE!" roep ik nog, jawel, rechterzijde waar begin dit jaar een lichte kras gemaakt was, was nu zwaar bekrast, 2 strepen waarvan eentje erg diep, de lak hing als draden aan de auto...  Op dat moment kon ik echt wel janken, je denkt niet aan opzet, eerder aan een kinderfiets gezien de 2 strepen (stuurtje met handrem, onderste kras was diep), maar geen teken van een dader natuurlijk...
Nou is er een Waarborgfonds (070-3408200) die schades declareert wanneer de dader niet bekend is, ik op aanraden van mijn schoonvader eerst een prijsindicatie opgevraagd bij de Renault-dealer op Texel (jawel, die zit er hehe), die liep mee naar buiten, steekt zijn nagel in de kras en zegt "ja, €500,-", schuren, opvullen en spuiten. Hij vond de Angel Eyes erg mooi overigens hehe, maar goed, ik dat Waarborgfonds opbellen, ik het verhaal uitleggen en krijg doodleuk te horen "het spijt me, maar wij dekken alleen schade welke is veroorzaakt door motorische voertuigen", dat kan ik dus zeker niet hard maken en dan zullen zij de aangifte ook weigeren.

Ook ik ben WA verzekerd, bij All Risk heb je het probleem niet, dan wordt het gewoon gedekt, maar nu is het dus de vraag of jij het hard kunt maken dat het door een motorisch voertuig is aangericht. Ik hoop het voor je, ik heb dat geluk dus niet, maar hopelijk heb je er iets aan, succes ermee!
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

rs50jochem

Naja, zover ik lees ben je op vakantie.. En als je een vakantie geboekt heb kan je die boeking als bewijs gebruiken.. Gewoon lekker via je reisverzekering doen, danwel die van je ouders.. Het enige wat dan verteld moet worden is dat er gekozen is om met die auto te gaan rijden naar de vakantiebestemming..

wouter arnouts

ja alles wat ik nu lees heb ik dus een jaar geleden ook mee gemaakt had dus 1800 euro schade en moest via mijn eigen verzekering dus kost nog een berg geld ook

Mike R.

Ja, maar ik had dus geen reisverzekering voor zover ik weet, ben enkele dagen als logé daar gebleven, geen boeking, niets.
Hier de kras, beetje slechte foto, maar je ziet hem fijn doorlopen, ook de kras erboven is zichtbaar, die loopt even zo ver door.

Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

rs50jochem

Naja, Het is niet de waarheid maar als je pa zegt met jouw auto die vakantie gedaan te hebben dan is het gewoon onder zijn polis verzekerd.. Als jijzelf een doorlopende reisverzekering hebt is het geen probleem.. Ik heb het ooit een moeten doorlezen wegens een diefstal tijdens mijn vakantie.. De omschrijving van een vakantie was heel simpel zover ik me kan herrinneren.. Vakantie is al voor meer dan 1 dag weg zijn ofzowiets.. Na, ik opper maar wat in een oplossing..

Mike R.

Ik ga het zeker even doornemen ja, wie weet kan ik het zo doen.
Daarbij is het ook mogelijk als een kennis van je zegt dat hij met iets als een twinny-load of ladder ofzo erlangs is gegaan, kan hij op zijn verzekering verhalen dat hij schade aan derden heeft aangericht. Het is niet netjes, maar wel een oplossing voor als andere opties niet werken. Moet je er wel op letten dat je niet telkens opnieuw iets doet, gewoon even inlezen en de beste optie kiezen.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

wouter-coupe

is niet op vakantie gebeurt maar net voor de vakantie ik kreeg pech met de auto een dag voordat ik op vakantie ging.dus het zal niet onder me reisverzekering vallen dus dat gaat hem niet worden tevens zijn ook hoe raar ook me ruitewissers gejat.

wouter-coupe

kras net gezien ben net bij me auto kras loopt van half deur tot voor me achterlicht en is zo 3mm breed wat gaat me dit ongeveer kosten? iemand een idee auto is juist pas helemaal overgespoten....


gr

wouter

wouter-coupe








net contact gehad met tankstation de boom in barendrecht waar het gebeurt is laat dus daar nooit je auto staan.Dit ivm eventuele videobeelden maar denk dat ik morgen zelf maar even ga kijken of er wat hangt ofwat


gr wouter

matthew

Zoals ik het zie wordt het een zijkantje strakmaken spuiten en schat ik op 800 euro

wouter-coupe

de tering dat zal hem dan wel gaan worden .... tis egt gewoon aso en kansloos hoe haalt iemand het in zijn bolle hoofd om dat te doen ...


maar bedankt greetz

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev