Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

Leuk rijtje Stefan

Ik heb vandaag wat minder geluk,ben vanmiddag gevallen/door men enkel gegaan,heb nog wel doorgewerkt maar op een gegeven moment was lopen toch echt lastig.

Vanavond even naar de huisartsenpost geweest en even rust houden was het advies.Dus waarschijnlijk niks gebroken alleen alles goed opgerekt.

Had de val met mijn arm opgevangen en daar heb ik ook wat last van.

Achja

Stefan

het is ook niet handig om op een brug te klimmen als tie omhoog staat Matthew... :neen: o-)

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Citaat van: RS50Jochem op  5 augustus 2008, 22:55:31
Heej, ik vind het een prima waggie..! Ik bedoelde het ook positief.. Het gaat waar jij tevreden over bent..!

Als je hem nou toch hou.. Schroefsetje..  !-!

Zou dat graag willen, maar heb een dure vakantie voor de deur staan... eerst maar eens kijken wat er eind oktober nog over is aan liquide middelen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

rs50jochem

Ja, vakanties zijn peperduur als je netzoals jij een beetje bijzondere plekken opzoekt voor langere tijd.. ;)

Tim

Heb nu de kans en de mogelijkheid, dus die heb ik gegrepen, en ben al een paar jaar niet fatsoenlijk op vakantie geweest, dus werd het eens tijd :)

Nog 7,5 week aftellen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Alex Verloop

#95

Wesley88

Is al bekent Alex, heb al een contact met hem gezocht maar nog steeds geen reactie l-

Alex Verloop

zie het net in het marktplaat topic idd  Y

Jaap de Jong

Wesley ik zou gewoon een klacht naar Marktplaats sturen :) Misschien dat dat helpt.

Wesley88

Kan het altijd proberen, ga het gelijk doen ;)

Jaap de Jong

Ik zie dat er bij "help en contact"; tabblad "contact" zelfs een selectie-optie voor is: "Misbruik van gegevens>" en dan rechts kiezen voor "Mijn foto of tekst wordt gebruikt" :)

Wesley88

Ok thanks !-!

Nu alleen nog wachten op een antwoord van marktplaats zelf.

Marc Brouwer

Citaat van: avmj op  6 augustus 2008, 12:31:33
Wesley??

http://link.marktplaats.nl/182664321

Alex.... er zijn ook kleinere linkjes naar marktplaatsadvertenties te plaatsen. Iets verder naar onderen scrollen.  !-!
"We Shall Not Be Moved"

Alex Verloop

advertentie ligt er al af  :D

@Marc; zal er volgende keer op letten ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev