Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

we hebben gisteravond bij ons restaurant eens wat temperaturen opgenomen.

Bij ons in de keuken zijn op het drukste punt 2 frituren, 8 gaspitten, 1 houtskool grill, 2 steamers (oven welke met stoom werken) en een afwasstraat op vol vermogen bezig.

Door de steamers en de afwasstraat wordt het behoorlijk vochtig.

Temperatuur rond 8 uur was 36graden en 60% luchtvochtigheid.

Gelukkig staat er na het werk altijd een lekker koud biertje klaar, als het toch te warm wordt hebben we nog een inloop koeling (5 C) en voor de echte heethoofden een inloop vriezer (-23 C)

wouter arnouts

weet wat je mee maakt sta bij een oven van 270 c  en de bakkerij temperathuur is ook 30 graden grtz

rs50jochem

Ik was vandaag gewoon buiten in de volle zon aan het schieten met de maten.. En dan is iedereen toch echt van top tot teen aan het zweten van de uitrusting en de dingen die we ermee doen.. Maargoed, op het einde vd dag is je pak gewoon wit op je rug van de zoutafzetting van het zweet.. ;)

Stefan

Wat hebben we het allemaal toch zwaar hier he... :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Bij ons zijn 2 airco's die aan elkaar gekoppeld zijn wat verkeerd verdeeld over de ruimtes (1 kleine en een 4x zo grote), bij ons is het aangenaam terwijl een collega met een jasje aan zit tegen de kou :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marc Brouwer

Wij hebben een top-cooling systeem. We komen alleen vandaag pas tot de conclusie dat deze defect is. Daarnaast vanmiddag naar een bruiloft geweest in een kasteeltuin. Was ook geen pretje in een driedelig pak
"We Shall Not Be Moved"

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop

Heeft er iemand navi software voor de N95 (8gig)?

Alex Verloop

Euhm... geen officiele, maar wel een programmatje daarvoor :) (ligt eraan welke software; tomtom, navman, garmin etc)

Tim

Er is wel een tomtom versie voor de N95 die werkt met de interne gps. Maar dat is door een huis, tuin en keuken knutselaar gemaakt en voor zover ik weet werkte dat nog niet erg handig. (wellicht dat het ondertussen verholpen is).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Alex Verloop

Het heeft even geduurd, maar heb de nieuwste garmin XT erop geknald ;). Erg handig om straks naar meetings te rijden :D

Loco_Mike

:( Stak een kat over vannavond , en die ging zo door me voorbumper :(

Stefan

hmmm, da's minder :x

Zowel voor je bumper, als ook voor de kat natuurlijk..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Loco_Mike

ja voor de kat vind ik het eigenlijk het ergste bumper kan ik wel een nieuwe halen maar die kat helaas niet

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev