Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

ziet er vet uit !-! maar volgens mij gaat het steets minder om straatracen daz jammer.
vind ik 1 en tokyodrift tog de mooiste

YVE5

Velen die denken of zeggen dat ik een freak ben als het op kuisen en waxen van mijn auto aankomt... Ik lach het weg met het antwoord: dat valt allemaal nog wel goed mee...

Bewijs is dit:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=81391

Komt toch wel in de buurt van: Helemaal GEK. misschien niet zozeer omdat hij ALLES kuist, maar vooral omdat hij van elke stap een foto neemt en dit dan nog online gooit ook...
Klikken op de link, scrollen en verbaasd staan...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

rs50jochem

Ja, het straatracen is niet het hoofdverhaal in de meeste films van hun.. ;)

rs50jochem

Ik heb nog nie alles bekeken Yves.. Maar toch respect voor hoe hij het aanpakt hoor..!  !-!

Sommige dingen doe ik echt niet anders.. En als ik een eigen garage had dan gingen bij mij de schanieren die ik nu al wekelijks mee was ook met een wattenstaafje uiteindelijk.. ;) Werd al eens eerder gek verklaard dat ik in m´n woonkamer met een wattenstaafje de boutjes van m´n wielen aan het poetsen was.. ;)

Oja, de wielen en de remklauwen doe ik hetzelfde.. :q

YVE5

yeps, die wielen waxen... kuisen met wattenstaafjes. Onderdelen los vijzen om te kuisen... etc...
Dat doe ik ook.

maar 3 lagen wax leggen over de veren ??? dat gaat er wel een klein beetje over...
Die 51 lagen wax op 3 weken tijd, dat zou ik precies ook nog wel doen :D Maar men vriendin kijkt al heel raar als ik het nog maar vertel... :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

rs50jochem


Alex Verloop

Ziek ;)

En ik denken dat Peter RMC groen soms erg was  8)7

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Decepticon#1

Er zijn meer lichtelijk velgen/poetsfetish mensen in de club idd....(kreunend) heerlijk....

Jacob

Ik heb een tijdje geleden dat topic met verbazing zitten lezen, die slaat echt volledig door als het op schoonmaken aankomt.

Staat ook nog een leuk stukje in over het nakijken bij aflevering, gewoon helemaal in detail na gelopen op eventuele lakproblemen (en dan later nog zitten miepen over een heeeeel klein plekje ergens). Als hij een keer steenslag tegenkomt bij het schoonmaken dan stort zijn wereld toch in ?

Alle speciale stukken die hij laat maken voor (ondermeer) onder de motorkap, die zien er allemaal zeer mooi uit.  _o_

YVE5

Citaat van: Jacob op 27 augustus 2008, 13:22:48
(en dan later nog zitten miepen over een heeeeel klein plekje ergens).

zitten miepen :D :D :D

Heerlijk toch die typisch hollandse uitdrukkingen :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop

Bereid je alvast maar voor op zaterdag dan :P Je zou btw nog wat foto's van je huis doorsturen, kon ik het makkelijker herkennen :)

(PS; komt er nog overig bezoek?)

Alex Verloop


YVE5

Citaat van: avmj op 27 augustus 2008, 14:57:28
Bereid je alvast maar voor op zaterdag dan :P Je zou btw nog wat foto's van je huis doorsturen, kon ik het makkelijker herkennen :)

(PS; komt er nog overig bezoek?)

Ow fuck, ik ga vlug wat foto's nemen :)

Nog bezoek? euhm, niet direct neen. Tenzij je een voorstel hebt? :lol:
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Alex Verloop


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev