Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JanJ

Nope..................  :D ik weet wel wat jij hebt gekocht  Y ..............ik twijfel ook hierover. Ik welke kleur zijn die eigenlijk te verkrijgen en welke kleur heb jij?

Ik zal van de week, nadat ik de auto heb gewassen, wel een plaatje schieten. Jan van Heteren heeft dezelfde gkocht als ik begreep ik.............maar dan voor een klant  8)7 .

Gr, Jan.


Decepticon#1

Zeg, wat gaan we doen op 14 september op de sponsormeeting? Al wat bekend?

matthew

Zo ikben weer terug van 10 dagen vakantie ik ga me nu een beetje bijlezen op het forum es kijken of er genooeg gespamd is

rs50jochem

Kris is top..! Heb er regelmatig zaken mee gedaan dan wel een avondje bij hem over de vloer geweest om lekker te babbelen..  :)

Succes Matthew.. We mogen jullie natuurlijk wel feliciteren om jullie bruine tintje..??

matthew

Nou ik heb weer genoeg te lezen gehad 8)7,  ,al valt het me wel op dat er maar weinig raak gekletst is.

Ja Jochem ik heb toch een bruin tintje gekregen.

Vakantie was lekker ,we hadden alleen een raar gevoel toen we zagen op het nieuws dat er een spain ait toestel was gecrashd daar waren we namelijk mee heen gevlogen(voor de crash dus).Vorr de terug reis hadden we 3 kwartier vertraging en dan vind ik het op kreta toch maar een klein slecht geregeld vliegveld en mogen wij blij zijn met schiphol.

Maar ga nu me bed op zoeken ben echt op nou,Floor slaapt al enige tijd. --

Timo Zuiderduin

3 kwartier vertraging? pfff,.. dan mag je in je handjes knijpen!

Ik had op de terugweg vanuit Costa Rica 24 uur vertraging en zat vast op Miami airport. gelukkig wel door de maatschappij een goed hotel aangeboden gekregen.

Jacob

#186
Citaat van: peterachterop op 24 augustus 2008, 21:40:29
Kris in belgie.
Wat doet kris?

Wat Peter ook al aangaf: waar hebben jullie het over?   l-

Oh wacht, er ging net wel een klein lichtje branden: Kris van Cartuningpoint?

Alex Verloop

Citaat van: matthew op 25 augustus 2008, 01:48:26
Nou ik heb weer genoeg te lezen gehad 8)7,  ,al valt het me wel op dat er maar weinig raak gekletst is.

Ja Jochem ik heb toch een bruin tintje gekregen.

Vakantie was lekker ,we hadden alleen een raar gevoel toen we zagen op het nieuws dat er een spain ait toestel was gecrashd daar waren we namelijk mee heen gevlogen(voor de crash dus).Vorr de terug reis hadden we 3 kwartier vertraging en dan vind ik het op kreta toch maar een klein slecht geregeld vliegveld en mogen wij blij zijn met schiphol.

Maar ga nu me bed op zoeken ben echt op nou,Floor slaapt al enige tijd. --

Chersonissos airport ^^, een keer te laat remmen en je vliegt de zee in :D, gebeurde bij ons 3 jaar geleden bijna :(

rs50jochem

Kris verkoopt thuis tuning stukken voor Renault..

Dennis Postma

Zoals ik hier al eerder melde heb ik een paar foto´s naar autoweek gestuurd van een aantal auto´s die ik op de nurburgring tegen gekomen ben. Vandaag heb ik een reactie terug gehad. De auto´s die ik ze gemaild had zijn helaas al een keer voorbij gekomen in hun blad. Wel konden ze mij vertellen dat ze zwart/wit gecamoufleerde auto de nieuwe opel meriva is, maar ook deze was hun al bekend. Dus voorlopig geen foto´s van mij in de autoweek  ;(

rs50jochem

Toch wel een nette reactie terug op die manier.. :)

Alex Verloop

wel jammer opzich, anders had je wel een leuke primeur gehad  8)

JanJ

Citaat van: RS50Jochem op 25 augustus 2008, 11:05:51
Kris verkoopt thuis tuning stukken voor Renault..
Klopt helemaal, aardige kerel die Kris. Zoals Jochem al zegt veel tuning stukken en behulpzaam met raad en daad!

Jan, Remko en Jochem zou ik overigens de groeten overbrengen via dit forum. Dus bij deze.......

Gr, Jan.


rs50jochem


YVE5

Citaat van: JanJ op 25 augustus 2008, 13:17:10
Citaat van: RS50Jochem op 25 augustus 2008, 11:05:51
Kris verkoopt thuis tuning stukken voor Renault..
Klopt helemaal, aardige kerel die Kris. Zoals Jochem al zegt veel tuning stukken en behulpzaam met raad en daad!

Jan, Remko en Jochem zou ik overigens de groeten overbrengen via dit forum. Dus bij deze.......

Gr, Jan.



En waar zit die Kris juist? :)


Vandaag na 3 jaar laag en zonder comfort rond te bollen, mijn eerste stuk kapot gereden dat enkel maar kan kapot gaan door zo hard te liggen. Mijn links achterste schokdemper is helemaal stuk. De olie die er normaal moet inzitten, hangt overal rond :(
Ach ja, de nieuwe is besteld en dan kunne we er weer tegenaan :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev