Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Birt

Tsja, het is gewoon niet te voorkomen. Sterretjes krijg je op de raarste plaatsen.

Ik reed laatst ook gewoon op een 50 km weg. Hier en daar een boom en wat lantarenpalen waar vaak vogels op zitten. En niemand voor mij, en toen was het ook pats. Ik rond kijken, maar kon niks ondekken waar het weg kwam.

Gelukkig kon hij bij mij wel gerepareerd worden.

(7 jaar auto's en 2 voorruiten en 3 sterretjesreparaties verder op +/- 150d km)
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Jaap de Jong

Tsja... heb ook liever dit dan een dikke deuk of beschadiging van de lak :) Als ik jouw statistiek zo bekijk dan mag ik zeggen dat ik het nog netjes doe.... nu dus 1 nieuw voorruit en 1 sterretje op ook +/- 150000km schat ik.

Birt

Dat valt nog mee. 1 voorruit is bij mij na doorscheuren van reparatie. De andere was gedeeltelijk door de vorige eigenaar die wel een hele slechte krabber moet hebben gehad. En verder dus 2 sterretjes die gewoon netjes gemaakt zijn. Ik vond het eigenlijk ook wel meevallen, maar als ze op je traject aan het werk zijn aan de weg, dan krijg ik meestal wel wat tegen de voorruit. Niet elke keer een sterretje, maar daar wordt de ruit niet beter van.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Rmc_Jelluh

tis nog erger als je, net als ik,  een week na de montage van een nieuwe ruit Pats en een sterretje...

en das me al 2x gebeurt bij me Meg en nu bij me Chevy als was het daar wat langer dan een week.. ;(

helaas valt er weinig aan te doen, je hoeft niet te bumperkleven om een steenje op je ruit te krijgen....

Dennis Postma

Zo ben weer terug van vakantie. Aangezien we dicht bij de Nurburgring zaten ben ik natuurlijk diverse malen naar de nordschleife geweest waar ik helaas niet de baan op kon maar dit was gelukkig geen ramop aangezien er genoeg intressants te zien was. Ik zal hier zsm wat plaatjes van plaatsen. Maar eerst het leeswerk hier ff door spitten.  ;)

Stefan

Welkom terug jongen !-!

Succes met spitten ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

#171
Zoals beloofd een paar plaatjes.

De baan was afgezet omdat er de nodige tests plaats vonden van o.a vredestijn.
Maar ook waren er diverse fabrikanten nieuwe modellen aan het testen:

Porsche was aan het testen met een 4 zitter:



En een ingepakte Cayenne:


Audi reed rond met diverse R8'en, om precies te zijn de R8 TDI, de R8 roadster, van deze 2 waren de foto's helaas mislukt, wel heb ik er 1 van de R8 V10, en wat klinkt dat ding lekker!  :9~


BMW met een ingepakte vermoedelijke 7 serie:


Mercedes met een vermoedelijke E-klasse:


Tja, en wat dit is  :?

Stefan

je moet ze naar autoweek sturen die foto's.. Y
Misschien heb je nog wel mazzel dat je en primeur op de foto hebt gezet ofzo.. :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Was ik inderdaad ook al van plan. Dat de R8 roadster er niet op staat is geen ramp kwam ik vanmorgen achter, die staat namelijk al in het huidige nummer van autoweek  ;)

Mike R.

Netjes, ben benieuwd of je reactie krijgt van de Autoweek.  ;)

Zoekt iemand nog een lieve kat? Dit is wel een schatje hoor, denk maar aan "dat doet ie anders nooit";

http://www.youtube.com/watch?v=gLyFKz1fTdA
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Timo Zuiderduin

Die porsches zijn als het goed is al bekend, die 4-zits is de Panamera en van die Nieuwe Cayenne staan soortgelijke pics ook al voluit op het web. http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/20/spyshots-video-porsche-cayenne

de R8 spider:  http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/13/audi-r8-spider-betrapt

de 7-serie:  http://www.autoblog.nl/archive/2008/08/08/videos-nieuwe-bmw-7-serie


de rest heb ik zelf nog niet eerder gezien. overigens verwacht ik niet dat die Mercedesfoto de nieuwe C-klasse is aangezien de huidige uitvoering nog maar net op de markt is. en die laatste Foto is vermoedelijk de nieuwe R-klasse.

Maar ik zou de foto's zeker even doorsturen naar Autoweek, als ze nog niet bekend waren en ze de pic's gaan gebruiken krijg je er zelfs nog geld voor!

Dennis Postma

Die mercedes is ook geen C-klasse maar de nieuwe E-klasse vermoed ik  ;)

De foto´s zijn in ieder geval opgestuurd, dus nu maar ff zien of ze er iets aan hebben. Ik vond het in ieder geval super gaaf om te zien.
Wat ook leuk was om te zien daar was daar er een stuk of 7 Alfa Mito´s rond reden met Nederlandse platen met allemaal volk van Alfa Nederland er in. Best een geinig karretje om te zien  !-!

Loco_Mike

veel succes avmj ;)

mijn turbo kitje is besteld hehe

JanJ

Blijk ik de derde persoon van de RMC te zijn die in de afgelopen 3 weken (of zoiets) een bezoekje heeft gebracht aan Kris in België.................... Y

Hij heeft me meteen weer een beetje op de hoogte gebracht van de aangeschafte spullen van de andere 2  :q  :9~.

Gr, Jan.

peterachterop

Kris in belgie.
Wat doet kris?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev