Advertenties


Klets maar raak deel 92

Gestart door matthew, 20 juli 2008, 20:45:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jacob

Is inderdaad wel een beetje een domme (amateur) fout.

Maar ik zat ook al te kijken naar al die gekke dingen aan zijn petje en alles daarom heen, ziet er allemaal wel erg gek uit hoor. Gaat iedereen zo gekleed bij die sport? Op de beelden van zijn vrouw zie je ook zo'n creatief petje voorbijkomen.

Mike R.

Haha, hoe vet is dat, dan ben je echt dom bezig zeg, kap er maar mee.  l-

Ongelooflijk joh, vandaag "lekker" weer, Piet beloofde ons een stralende dag, maar goed, ik ben even mijn auto gaan wassen en de binnenkant op gaan ruimen en zuigen. Affijn, een beste tijd bezig geweest, weer echt geel haha, gooi de deur dicht, zet de stofzuiger in huis, draai de haspel op en jawel.... een stortbui!!! Niet normaal meer gewoon, zie je niet zo vaak dat het zo hard regent, maar nu, amper 30 seconden nadat ik klaar was met de auto, met bakken uit de lucht. Kon van binnen machteloos toekijken hoe alle modderbende van de stoep en straat opspatte tegen de auto!!!  Even gegeten, direct na het eten de tuinslang gepakt en weer "schoon" gespoten, schade toch wat beperkt gelukkig...
Ik denk toch echt dat die auto me niet gegund is, maar ik houd het vast het langst vol.  :q
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Jaap de Jong

Vreemd weer inderdaad, gistermiddag was het in R'dam bij de Cityrace gelukkig droog. Heb super genoten daar; vooral het driften op het Hofplein was super! :)
Voor wat betreft de regen was het gisteravond ook echt erg :( Op de A1 A'dam richting Amersfoort kwam het op een bepaald moment met bakken uit de lucht.. geen Zoab daar dus je werd helemaal gek van de spray. Later richting noorden kwam ik voor de bui uit.. had toen alleen nog last van laagvliegend insecten tuig :P

Alex Verloop

Kben weer zo blij als een klein kind :D

Alex Verloop

Vandaag de knoop doorgehakt, vanaf morgen wordt de megane geschorst; M.a.w. geen meetings meer voor mij dit jaar  ;).

Heeft zo zijn redenen, maar de hoofdreden is toch wel dat ik zeeeeer graag de gehele wagen overhoop wil halen ;). Iedere keer het bumperplakken vlak voor de meetings heb ik geen zin meer in en zodoende vanmorgen besloten de wagen te schorsen tot volgend jaar Februari.

Hoe en wat zal op den duur te volgen zijn in mijn project pagina  !-!

Benjamin Renon

Ben heel erg benieuwd Alex. Hou ons maar op de hoogte met de updates. Je kunt nu natuurlijk wel een stuk relaxter werken ipv van meeting naar meeting werken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Dat schorsen had ik ook moeten doen....
Ik heb in februari mijn apk niet verlengt maar heb de auto ook nooit geschorst en gewoon alles doorbetaald.. (stom, maar ik hield er ook nooit rekening mee dat het zo lang zou duren)..
Kreeg vanmorgen een boete in de bus van 90 euro omdt ik geen apk heb....
Bah..

Succes Alex! Ik hoop mijn auto binnen 2 weken terug te krijgen en ga hem dan apk klaar maken en hoop de laatste meetings dan juist nog wel mee te kunnen pakken.. :P

peterachterop

wat zei je?

ïk kan ondertussen de APK zelf wel uitvoeren?"

Dirk Kuipers

Nee, ik ga de auto apk klaar maken zodat ik hem kan "laten" keuren.

Decepticon#1

Jammer om te horen dat we de auto niet meer op meetings zien...hoe moet die groene daar nu staan, zo zonder zn paarse vriendje (LOL). Gelukkig kom je nog wel langs heb je gezegd. Ik wens je alvast heeeeel veel succes met al je megaplannen die je hebt. Jou kennende wordt het iets beangstigends goed...en ik kan mn wagen voortaan beter thuis laten. haha. Veel plezier met knutselen!

Ik wou dat ik de tijd en het geld er voor had, maar ik zal het juist wat rustiger aan moeten gaan doen...waarschijnlijk zal ik juist volgend jaar wat minder op de meetings verschijnen aangezien mijn wagen zeer waarschijnlijk geen/geen grote verbouwingen meer zal. Er zal nu toch echt eens gespaard moeten gaan worden voor andere zaken. Niet direct leuk, maar wel nodig denk ik. Na ja, we zullen zien....

peterachterop

Peter, ik had ten tijde vd megane ook wel eens de gedachte äls ik het geld er eens voor had dan..."

Tegenwoordig vind ik het allemaal weggegooid geld wat erin is gepompt. Het wordt vast super wat Lex in gedachten heeft daar twijfel ik niet aan, weet het wel zeker.

Decepticon#1

Ja, bij mij kriebelt het nog steeds enorm...als ik iets zie bv. qua een nieuwe kleur op de wagen...wah...dan word ik gek. Maar helaas, ik moet wel concluderen dat ik de financiele middelen niet meer heb als ik wil gaan sparen etc. Dus ja, dan moet je (ben ik bang) concluderen dat het voorbij is qua grote ingrepen...vind het wel jammer, maar hoop maar dat ik dan ook het geld voor andere leuke dingen kan gebruiken en daar van geniet.

Tevens is het verhaal van Lex ook wel een beetje van invloed...die gaat ZO EXTREEM volgend jaar dat ik een beetje het gevoel heb dat mijn wagen daarbij 'in het niet zou vallen'.
Nu is dat overdreven zullen mensen misschien denken, maar ik ben (zoals mensen ook wel weten) nogal 'ehrgeizig' qua mn wagen en dan vind je dat niet zo leuk. Niet dat ik het Lex niet gun, integendeel, hij begrijpt me ook prima, maar dat speelt ook wel mee voor volgend jaar.

Nu is trouwens nog niets zeker, maar het lijkt er sterk op dat het volgend jaar dus dezelfde wagen blijft als dit jaar.

peterachterop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op 19 augustus 2008, 20:29:20
Ik een beetje het gevoel heb dat mijn wagen daarbij 'in het niet zou vallen'.

Nu is trouwens nog niets zeker, maar het lijkt er sterk op dat het volgend jaar dus dezelfde wagen blijft als dit jaar.

Iedereen heeft zn eigen style en is tevreden met zn eigen wagen en ontwerp.
Jaloers zijn we allemaal wel denk ik, als je kijkt naar de nederlandse scene zijn er genoeg wagens waar jullie beide voor onder doen maar dat is dan maar net hoe je het bekijkt.
De 1 vind de megane een super wagen en zal deze verkiezen boven een hele dikke m6 vice versa.

Dat je in eenzelfde opzet blijft als dit jaar is ook niks mis mee, er zijn mensen die elk jaar een andere kleur hebben, elk jaar andere velgen, elk jaar een andere audio setup noem maar op.
Of je er dan nog wel lol aan beleefd weet ik niet. Je zit iig de hele winter in een garage te klussen.
Als je blij bent met hoe hij er nu bijstaat dan zou ik zeggen laat hem zo, ik weet dat je graag eens een respray wil, maar zoals hij er nu bijstaat vind ik m al uniek.


freek

het is misschien geen onverstandig plan peter. we hebben het er al over gehad op het concert en vind het echt niet slecht gedacht. je moet toch op een gegeven moment naar de toekomst werken

@Alex:
echt ben super benieuwd jongen. zal volgend jaar wat worden :D.
sterkte en heeeeel veel suc6
only men of stihl

Jaap de Jong

*zucht* ik heb na 1 maandje rijden m'n eerste schade :( Ik reed gistermiddag lekker relaxt op de A4 bij Den Haag, lekker op de rechterbaan zonder dat er iets of iemand voor me reed... komt er ineens een klein buitje met een paar flinke regendruppels en daartussen waarschijnlijk ook een lekker harde hagelsteen. Hoorde een kleine tik en voordat ik het wist zat er een ster met een diameter van ongeveer 1.5cm in m'n voorruit...  l-

Het was niet meer netjes te repareren dus morgen of volgende week komt er een nieuwe voorruit in.  ;(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev